Suzuki Burgman NL BE
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Suzuki Burgman NL BE

Een forum voor alle liefhebbers van de Suzuki Burgman.
 
Inloggen  RegistrerenRegistreren  IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  GalerijGalerij  ZoekenZoeken  

 

 Burgman 1999

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Burgman650Gold2008
Admin
Burgman650Gold2008


Aantal berichten : 464
Leeftijd : 61
Woonplaats : Amsterdam
Registration date : 02-12-08

Burgman 1999 Empty
BerichtOnderwerp: Burgman 1999   Burgman 1999 Emptyvr 05 dec 2008, 00:06

Burgman 1999 Aug 16, '08 5:32 PM
by kees031056 for everyone

Beste Burgers,

Onlangs een AN400 uit 1999 aangeschaft. 1750 euro-tjes, beetje glijschade en maar 6000 in de benen.
Nu weet ik dat 1999-ers wat eigenaardigheden hebben die volgens mij wel te verhelpen zijn:
- te lichte of te lange massa-kabel, waardoor afslaan op de meest onmogelijke momenten
- bevriezingsverschijnselen in de carburateur bij temperaturen <3 a 4 graden, waardoor niet/moeilijk starten en afslaan
- aantasten van de remcylinders door pekel in de winter
Mis ik nog zaken en kan iemand mij op weg helpen met het oplossen van een en ander? Werkplaatshandboek krijg ik binnenkort (digitaal) toegestuurd, ben benieuwd of het wat is.
Ik rij woon/werk zomer en winter, dus ik wil het wel goed regelen. Ik weet wel dat ik beter een jonger type had kunnen kopen, maar dat is achterafgeteut. Over een tijdje misschien.
Ik heb ook een andere binnenkuip op de kop getikt. De mijne was door de glijpartij in het verleden niet zo netjes meer. Heb geprobeerd om die eventjes te monteren. Dat lukt dus niet in een uurtje. Klopt het dat je dramatisch veel moet loshalen?

Groetjes,
Kees031056
Tags: forum: technisch
Prev: najaarstocht 24 augustus
Next: Kleppen controleren

deletereply share



1 Comment
ChronologicalReverseThreaded
delete replymsn-fistyscoot wrote on Aug 17
het klopt dat je meer werk hebt met de tupperware los te doen dan aan de mekaniek
ik heb ook een 1999 400 gehad, en blijkbaar was dat jaar een fout in het achterwiel, dat getande deel is bij mij volledig weg geweest, nieuw wiel +/- 400 euro, zie dat uw wiel steeds goed vaststaat, kan helpen, een beetje locktide op de schroefdraad is niet slecht, voor de rest eigenlijk geen probleem

groetjes Fisty
Terug naar boven Ga naar beneden
https://suzuki-burgman-nl-be.actieforum.com
 
Burgman 1999
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Koffer voor 400-1999
» Doorbranden zekering ontsteking AN 400 uit 1999
» zoek uitlaat AN400 1999-2002
» burgman 400 K4/K7
» Spiegelvervangen burgman 650

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Suzuki Burgman NL BE :: Technisch-
Ga naar: