Suzuki Burgman NL BE
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Suzuki Burgman NL BE

Een forum voor alle liefhebbers van de Suzuki Burgman.
 
Inloggen  RegistrerenRegistreren  IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  GalerijGalerij  ZoekenZoeken  

 

 xxxxxxxxxxxx

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
'Burgi'Will

'Burgi'Will


Aantal berichten : 42
Leeftijd : 69
Woonplaats : Turnhout (B)
Registration date : 08-12-08

xxxxxxxxxxxx Empty
BerichtOnderwerp: Re: xxxxxxxxxxxx   xxxxxxxxxxxx Emptydo 20 aug 2009, 17:00

Hoi Max T

bedankt voor de tip

Will
Terug naar boven Ga naar beneden
Max T




Aantal berichten : 99
Leeftijd : 66
Woonplaats : Oelegem,Belgie
Registration date : 07-12-08

xxxxxxxxxxxx Empty
BerichtOnderwerp: Re: xxxxxxxxxxxx   xxxxxxxxxxxx Emptydi 18 aug 2009, 00:13

clown


Laatst aangepast door Max T op wo 17 maa 2010, 16:22; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
'Burgi'Will

'Burgi'Will


Aantal berichten : 42
Leeftijd : 69
Woonplaats : Turnhout (B)
Registration date : 08-12-08

xxxxxxxxxxxx Empty
BerichtOnderwerp: Re: xxxxxxxxxxxx   xxxxxxxxxxxx Emptyma 17 aug 2009, 21:37

Hoi Max T,

Heb op het forum van de Duitse scootersite : http://www.an650.de/ (onder de rubriek "Karosserie" en dan bij "alarm am roller") nog een link gevonden naar een firma die alarmen verkoopt nl. : http://www.roller-alarm.de/. Zijn er wel een paar interessante bij.
Ga m'n spaarpotje wat aanvullen en koop dan maar een alarmcentrale, een schijfremslot met "luid"alarm en een kabelslot. Rolling Eyes En dan maar hopen dat ik het de dief wat te lastig maak en hij een ander slachtoffer zoekt. Embarassed

Groetjes
'Burgi'Will
Terug naar boven Ga naar beneden
Max T




Aantal berichten : 99
Leeftijd : 66
Woonplaats : Oelegem,Belgie
Registration date : 07-12-08

xxxxxxxxxxxx Empty
BerichtOnderwerp: Re: xxxxxxxxxxxx   xxxxxxxxxxxx Emptyzo 16 aug 2009, 22:26

clown


Laatst aangepast door Max T op wo 17 maa 2010, 16:22; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
'Burgi'Will

'Burgi'Will


Aantal berichten : 42
Leeftijd : 69
Woonplaats : Turnhout (B)
Registration date : 08-12-08

xxxxxxxxxxxx Empty
BerichtOnderwerp: Onkreukbare sloten?   xxxxxxxxxxxx Emptyvr 14 aug 2009, 21:20

Hoi Max T,

Ik heb de filmpjes dit jaar al een paar maal bekeken. Ik geloof de filmpjes voor wat betreft het doorknippen van de verschillende sloten (Kryptonite, Abus, ...). Maar zijn die Almax-sloten echt zo goed als ze in het filmpje laten zien? Bij de Almax serie 4 zijn zelfs de kettingen met de kniptang niet door te knippen. Cool Maar is dit niet een reclamestunt om hun sloten netjes aan de man te brengen? Question Question Ik ga het in ieder geval niet uitproberen gelet op de dure aankoop. En wat als de dief gebruik maakt van een draagbaar slijpschijfje? Question Question Bestaat er wel een slot of ketting die tegen zulk een aanval bestand is? Question Question Ik geraak er maar niet uit hoe ik best mijn 'Burgi' moet beschermen tegen dat krapuul Twisted Evil dat nergens kan afblijven. Er is van alles en nog wat op de markt verkrijgbaar om je motor te beveiligen, zoals daar zijn de 'dure' alarmen, schijfremsloten met luid alarm (maar geen brave ziel die nog opkijkt van al die herrie), de zogezegde ondoorknipbare sloten en kettingen en noem maar op. En jep, helemaal niks ondernemen is er om vragen dat je 'Burgi' verdwijnt. Rolling Eyes Crying or Very sad Moet ik misschien elk van de voornoemde systemen dan maar eentje aanschaffen? confused scratch Nou, ik vrees als dat krapuul Twisted Evil mijn 'Burgi' moeten hebben ze hem wel op de een of andere manier meepakken pale . Maar hoe dan ook ik moet iets doen want ik ben van plan met mijn neven (motorrijders) volgend jaar het noorden van Frankrijk te doorkruisen.

Groetjes
'Burgi'Will
Terug naar boven Ga naar beneden
Max T




Aantal berichten : 99
Leeftijd : 66
Woonplaats : Oelegem,Belgie
Registration date : 07-12-08

xxxxxxxxxxxx Empty
BerichtOnderwerp: xxxxxxxxxxxx   xxxxxxxxxxxx Emptydi 09 dec 2008, 11:25

clown


Laatst aangepast door Max T op wo 17 maa 2010, 16:29; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
 
xxxxxxxxxxxx
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» xxxxxxxxxxxx

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Suzuki Burgman NL BE :: Website's en Linken-
Ga naar: