Suzuki Burgman NL BE
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Suzuki Burgman NL BE

Een forum voor alle liefhebbers van de Suzuki Burgman.
 
Inloggen  RegistrerenRegistreren  IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  GalerijGalerij  ZoekenZoeken  

 

 mening gevraagd Mar 18, '07 6:11 AM

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Burgman650Gold2008
Admin
Burgman650Gold2008


Aantal berichten : 464
Leeftijd : 61
Woonplaats : Amsterdam
Registration date : 02-12-08

mening gevraagd                  Mar 18, '07 6:11 AM Empty
BerichtOnderwerp: mening gevraagd Mar 18, '07 6:11 AM   mening gevraagd                  Mar 18, '07 6:11 AM Emptyvr 13 feb 2009, 00:09

mening gevraagd Mar 18, '07 6:11 AM
by leubbe1 for everyone

hallo ,
rij sinds geruime tijd met een burgman 400 k4,
geweldige moto voor woon-werk verkeer,waar ik hem voornamelijk voor gebruik.
Alleen vind ik het zo spijtig dat hij vooraan zo hard is,zelfs met momenten is het op een kasseienweg onmenselijk,en bots hij echt over de weg,wat ten nadele gaat van de baanligging.
Heb al alle mogelijke bandenspanningen geprobeerd met de hoop op beterschap,doch niks helpt.
Heb de motor al 3x bij een dealer binnen gebracht met deze klacht,heeft alles nagezien en gecontroleerd,maar alles schijnt normaal te zijn,banden zijn ook nog goed..Misschien dat er onder jullie mensen zijn die mij een gouden tip kunnen geven????.
Ten einde raad loop ik met de gedachte rond om mij eventueel een burgman 650 aan te schaffen met de hoop dat deze zachter rijd,misschien ook graag daarover jullie mening ,want ik zou niet graag met een 650 hetzelfde meemaken.
bij voorbaat dank voor eventuele reacties,en nog vele veilige km toegewenst
mvg
leubbe

Tags: general
Prev: helm en motorkleding voor motorscooter
Next: Morgen joepie

deletereply share

===========================

5 Comments
ChronologicalReverseThreaded
delete replymsn-venice22262 wrote on Mar 18, '07



Ik heb onlangs even met een Burgman 400 AN gereden,en die had dat probleem niet



Van een 400 naar een 650 is een mooie keuze



Normaal heb je iets van 32 pk,als ik het goed heb,en op de 650 beschik je over 55 pk



Veel succes



Venice








--------------------------------------------------------------------------------
Windows Live Mail: Kies je eigen kleur, indeling en contacten! Meer informatie

delete replymsn-reddevel wrote on Mar 18, '07
Hey,
Rij zelf al enkele jaren met een AN 400 en vindt dat hij vrij soepele vering heeft voor en achter trouwens, ben het probleem dat jij ondervindt nog niet tegen gekomen. Toch eens even de vering laten chekken denk ik.
groetjes

delete replymsn-ruuuuuuuuuudy1 wrote on Mar 19, '07
Hallo scooteraars,

Ik reed 2 zomers (+ 17.000 km.) met een AN 400 K5.Alleen weekend trips met 2 pers. en / of met lading.bandendruk,vooraan, 1.75 KG. achteraan 2.4 tot 2.8 KG.
Totale lading soms tot 415 KG.Normaal soepele vering,maar met vollast zeer soepel rijgedrag.De 400 heeft echter veel last van sporen,op het gevaarlijke af.
Ik rij nu met een 650 en ik verzeker je die heeft pas een harde vering,vooral vooraan.De 650 heeft echter totaal geen last van sporen.De gewichts verdeling van de 650 is dan ook optimaal.
Niet verwonderlijk met een motor van 1 meter lang in zijn buik.
Kortom de 650 = een wonder op wielen....voor mensen met een goede rug/hals.
Groeten...Ruuuuuuuuuuudy

delete replymsn-fistyscoot wrote on Mar 26, '07
op kasseien rij je nooit makkelijk, zie Parijs Roubaix motards,zoveel van die wegen hebben wij per geluk niet meer in Belgi챘, en elders, nu is de voorvork van de 650 ook wel beperkt, maar ik zou zeggen, al die gegevens in 't achterhoofd, passen wij onze rijstijl aan, en leren wij met de gebreken leven, anders is het niet plezant meer, hou de moed erin
Terug naar boven Ga naar beneden
https://suzuki-burgman-nl-be.actieforum.com
 
mening gevraagd Mar 18, '07 6:11 AM
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Gevraagd: Fehling Sissybar + bagagerek voor AN650 2007
» Te koop gevraagd: Grotere ruit voor Burg 650 exec 2004

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Suzuki Burgman NL BE :: Algemeen-
Ga naar: