Suzuki Burgman NL BE
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Suzuki Burgman NL BE

Een forum voor alle liefhebbers van de Suzuki Burgman.
 
Inloggen  RegistrerenRegistreren  IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  GalerijGalerij  ZoekenZoeken  

 

 Nieuw op het forum

Ga naar beneden 
+6
Ad 1955
prutjes
Burgman650Gold2008
ChrisHG
Burgman
Donna
10 plaatsers
AuteurBericht
zomeh

zomeh


Aantal berichten : 11
Leeftijd : 61
Woonplaats : Klarenbeek
Registration date : 02-07-09

Nieuw op het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw op het forum   Nieuw op het forum Emptywo 08 jul 2009, 12:35

Hoi allemaal,

Ben sinds vorige week de gelukkige bezitter van een Burgman 400 en moet zeggen dat het fantastisch rijdt. Heb hiervoor zo'n 25 jaar motor gereden en was toe aan iets anders.
Ik hoop dat het een levendig forum is en dat ik ook mijn bijdrage hieraan kan leveren. Misschien komen we elkaar nog wel eens tegen.

Groet,
Harry
Terug naar boven Ga naar beneden
Max T




Aantal berichten : 99
Leeftijd : 66
Woonplaats : Oelegem,Belgie
Registration date : 07-12-08

Nieuw op het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw op het forum   Nieuw op het forum Emptywo 27 mei 2009, 09:52

clown


Laatst aangepast door Max T op wo 17 maa 2010, 15:19; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
benikmaar

benikmaar


Aantal berichten : 87
Leeftijd : 66
Woonplaats : houthalen-helchteren
Registration date : 27-05-09

Nieuw op het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw op het forum   Nieuw op het forum Emptywo 27 mei 2009, 00:53

Ben bijna de eigenaar van een burgman an650 met zeven jaren in zijn boekje. (alle nog juist gaan halen nu zaterdag mijn eigen nummertje, dat liefst niet wil gefotografeerd worden met flits, erop bevestigen en dan lekker terug naar huis toeren. en dan hopen dat ik een goede koop;heb gedaan tijdens de proefrit had ik geen opmerkingen maar wie weet waarop moet ik in het begin zeker veel aandacht aan besteden.

freddy
Terug naar boven Ga naar beneden
Borg




Aantal berichten : 3
Leeftijd : 54
Woonplaats : Westland
Registration date : 22-05-09

Nieuw op het forum Empty
BerichtOnderwerp: Even voorstellen   Nieuw op het forum Emptyvr 22 mei 2009, 23:44

Hallo allemaal, mijn naam is Jos, bijna 40 en sinds afgelopen week eigenaar van een an400 uit 1999.
Tot nu toe bevalt hij erg goed. Hoop wat meer info over de Burgman, of zoals ik heet Borgman te vinden :-)


Jos
Terug naar boven Ga naar beneden
Ad 1955




Aantal berichten : 2
Leeftijd : 69
Woonplaats : Goes
Registration date : 11-04-09

Nieuw op het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw op het forum   Nieuw op het forum Emptyzo 12 apr 2009, 12:19

Hallo Iedereen

Ik ben Ad Schoenmakers en woon in Goes en ik ben helemaal nieuw op dit forum
Ik rijd zelf een Burgman 650 excl rijder (K8) vorig jaar gekocht bij Motor centum De Kempen in Eersel (N Braband).
Ik heb ook een Suzuki Black Rhino (k8) ook gekocht bij Motor centr De Kempen.
Rijd voornamelijk voor mijn plezier (Toertochten vakanties)

Gr Ad
Terug naar boven Ga naar beneden
prutjes

prutjes


Aantal berichten : 39
Leeftijd : 65
Woonplaats : arnhem
Registration date : 25-02-09

Nieuw op het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw op het forum   Nieuw op het forum Emptyza 28 maa 2009, 13:19

Hallo allemaal,
Wij zijn Paul en Jacqueline en komen uit Arnhem en reizen 25 april af naar brugge wij zullen pas na 13.00 uur 's middags vertrekken en rijden via den bosch en verder daar dat de kortste route is voor ons wij hebben het hotel leonardo geboekt om 18.00. hoe verder de route is moet ik nog bekijken groetjes paul en jacq
Terug naar boven Ga naar beneden
Burgman650Gold2008
Admin
Burgman650Gold2008


Aantal berichten : 464
Leeftijd : 61
Woonplaats : Amsterdam
Registration date : 02-12-08

Nieuw op het forum Empty
BerichtOnderwerp: Welkom/ samen onderweg op 24 April2009   Nieuw op het forum Emptydi 24 maa 2009, 23:43

Hoi Donna,

Van harte welkom bij de club. Goede keuze trouwens voor je woon-werk verkeer. Zo zoef je snel en comfortabel tussen de rijen auto's door in de spits. En geen problemen meer misschien met parkeren.
Zag in een ander topic dat je al eens een vraag had gesteld over een toertocht wat dichter bij huis. Voorlopig gaat onze aandacht even uit naar het werk van Georges in Belgié, die voor 25 april a.s. een tocht heeft voorbereid vanuit Brugge. Inderdaad een heel eind vanuit midden/noord Nederland,
maar wel te doen in etappes, zeker met één of 2 overnachtingen ter plaatse.
Maar dit is zeker niet de laatste tocht die we organiseren. Als Georges klaar is, ga ik vanzelf weer verder met de voorbereiding van de 3e Benelux-Meeting. Maar zover is het nog niet. Een voorstel plaatsen voor zomaar een dagje met een paar Burgman/vrouwen in Nederland toeren kan natuurlijk altijd.

Gelijk even aanhakend bij Sipke/Chris. Op dit moment zijn we met een paar stellen vanuit Arnhem/Nijmegen/Nieuw Vennep/Nieuwegein en Ossendrecht die allemaal op vrijdag de 24e April afreizen ( als ik het niet goed heb dames en heren dan hoor ik het wel).
Ik moet er nog even naar kijken, maar half April laat ik wel op de site weten via een nieuw topic wat de meest handige route is voor iedereen om met zo min mogelijk kilometers bij elkaar aan te haken en samen af te reizen naar Brugge.

Groetjes, Hans.
lol!

Donna schreef:
Hallo Allemaal
Ik ben helemaal nieuw op dit forum. Ben Brugman 200 rijdster, voornamelijk woon-werk verkeer.
Aangezien naar de binnenstad van Amsterdam moet was dit voor mij een hele aantrekkelijke keuze.
Hiervoor een Honda Hornet 600cc gereden maar een automaat vind ik het einde.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://suzuki-burgman-nl-be.actieforum.com
ChrisHG

ChrisHG


Aantal berichten : 60
Leeftijd : 83
Woonplaats : Nieuw Vennep
Registration date : 22-03-09

Nieuw op het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw op het forum   Nieuw op het forum Emptyma 23 maa 2009, 00:09

Bedankt Sipke. Zal een kijken of Hotel Leonardo nog plaats heeft. M.v.g. Chris
Terug naar boven Ga naar beneden
Burgman

Burgman


Aantal berichten : 52
Leeftijd : 64
Woonplaats : Arnhem
Registration date : 26-01-09

Nieuw op het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw op het forum   Nieuw op het forum Emptyzo 22 maa 2009, 23:53

Hallo CrisHG. Welkom! Inderdaad gaan een aantal 'Burgers' vertrekken op vrijdag en zondags gezamenlijk terug. Overnachting in hotel Leonardo te Brugge. Er zijn nog geen vaste afspraken over wie met wie mee rijdt. Mijn vrouw en ik starten vanuit Arnhem met nog een ander echtpaar. We vertrekken 's morgens. Vanuit Nieuwegein vertrekt ook een stel, ik gok, dat je nog wel reacties gaat krijgen over een verzamelpunt meer aan jullie kant van het land. Zodra jij je aanmeld voor dit weekend krijg je vanzelf alle bijzonderheden vanuit België toegestuurd.

Groet, Sipke
Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
ChrisHG

ChrisHG


Aantal berichten : 60
Leeftijd : 83
Woonplaats : Nieuw Vennep
Registration date : 22-03-09

Nieuw op het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw op het forum   Nieuw op het forum Emptyzo 22 maa 2009, 23:45

Hallo, vandaag voor het eerst binnen. Mijn naam ChrisHG. Mooie site en goed toegankelijk. Kocht mijn exe in juli 2008, geen woon/werk uitsluitend plezier en zo mogelijk mooi weer. Najaar 2008 rondje Nederland, weekje B&B's. Overweeg de 25e mee te gaan naar 2e Benelux - Meeting. Kan ik bij iemand aansluiten kom vanuit omgeving Schiphol. Vrijdag weg --> Zondag terug ?? Las ergens Hotel Leonardo. Waar kan ik een programa voor de 25e zien? Wie wil mij even bij"praten"? Vast bedankt, ga verder met inlezen. Mvg.Chris
Terug naar boven Ga naar beneden
Burgman

Burgman


Aantal berichten : 52
Leeftijd : 64
Woonplaats : Arnhem
Registration date : 26-01-09

Nieuw op het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw op het forum   Nieuw op het forum Emptyzo 22 maa 2009, 23:36

Hallo Donna, welkom!
Terug naar boven Ga naar beneden
Donna

Donna


Aantal berichten : 7
Leeftijd : 58
Woonplaats : Zuidoostbeemster
Registration date : 22-03-09

Nieuw op het forum Empty
BerichtOnderwerp: Nieuw op het forum   Nieuw op het forum Emptyzo 22 maa 2009, 23:18

Hallo Allemaal
Ik ben helemaal nieuw op dit forum. Ben Brugman 200 rijdster, voornamelijk woon-werk verkeer.
Aangezien naar de binnenstad van Amsterdam moet was dit voor mij een hele aantrekkelijke keuze.
Hiervoor een Honda Hornet 600cc gereden maar een automaat vind ik het einde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nieuw op het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw op het forum   Nieuw op het forum Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nieuw op het forum
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nieuw Forum
» Nieuw [ Filou56]
» Nieuw hier..
» Ook nieuw
» nieuw (le sage)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Suzuki Burgman NL BE :: Babbelbox-
Ga naar: