Suzuki Burgman NL BE
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Suzuki Burgman NL BE

Een forum voor alle liefhebbers van de Suzuki Burgman.
 
Inloggen  RegistrerenRegistreren  IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  GalerijGalerij  ZoekenZoeken  

 

 Afbeelding plaatsen

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
ChrisHG

ChrisHG


Aantal berichten : 60
Leeftijd : 83
Woonplaats : Nieuw Vennep
Registration date : 22-03-09

Afbeelding plaatsen Empty
BerichtOnderwerp: 25e   Afbeelding plaatsen Emptydo 26 maa 2009, 12:57

Dank voor je reactie, tot weekend, Chris
Terug naar boven Ga naar beneden
Burgman650Gold2008
Admin
Burgman650Gold2008


Aantal berichten : 464
Leeftijd : 61
Woonplaats : Amsterdam
Registration date : 02-12-08

Afbeelding plaatsen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afbeelding plaatsen   Afbeelding plaatsen Emptydi 24 maa 2009, 23:14

Hoi Chris,

Had de mail wel gezien, maar kan pas vanaf aankomend weekend reageren. Zijn nu even t/m vrijdag in een vakantiepark, heb wel de pc meegenomen en kan op internet, maar de server hier staat geen uitgaande mail toe via een pop/smtp instelling. Kan wel via webmail natuurlijk, maar dan moet ik eerst alle berichten kopieëren en plakken om mail te versturen. Vandaar deze reactie even op de site. Mail je dit weekend.

Groetjes, Hans.


ChrisHG schreef:
Dank voor je reactie Hans. Heb je een privé mail gestuurd betr. de 25e. Kijk bij gelegenheid even. Groet Chris
Terug naar boven Ga naar beneden
https://suzuki-burgman-nl-be.actieforum.com
ChrisHG

ChrisHG


Aantal berichten : 60
Leeftijd : 83
Woonplaats : Nieuw Vennep
Registration date : 22-03-09

Afbeelding plaatsen Empty
BerichtOnderwerp: Afbeelding plaatsen / Avatar plaatje   Afbeelding plaatsen Emptydi 24 maa 2009, 23:05

Dank voor je reactie Hans. Heb je een privé mail gestuurd betr. de 25e. Kijk bij gelegenheid even. Groet Chris
Terug naar boven Ga naar beneden
Burgman650Gold2008
Admin
Burgman650Gold2008


Aantal berichten : 464
Leeftijd : 61
Woonplaats : Amsterdam
Registration date : 02-12-08

Afbeelding plaatsen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afbeelding plaatsen   Afbeelding plaatsen Emptydi 24 maa 2009, 22:49

Hoi Chris,
Ik zie dat je er al achter bent gekomen hoe een persoonlijke avatar te plaatsen in je profiel.
En voor het uploaden/bijvoegen van een afbeelding in een bericht/reactie kun je de knop bovenaan je intikscherm gebruiken (upload een afbeelding, de betekenis van de knoppen verschijnt als je met het pijltje over de toetsen glijdt) en dan daar de aanwijzingen opvolgen: afbeelding selecteren op je pc, resolutie laag zetten bijv.320, dan krijg je een zogenaamde url te zien, klik op copy bij afbeelding en plak deze daarna in je tekst zoals ik nu doe hier:Afbeelding plaatsen 19-02-10.
Als het goed is verschijnt dan in je tekst de geselecteerde afbeelding, hier dus nu een afbeelding van Kruimel, onze hond.
Voor meer vragen en uitleg staan we voor je klaar.
Groetjes, Hans.


Onderwerp: Plaatje bij Avatar Vandaag om 11:52
Een fluitje Ruuuuuuuuuuuudy!!! maar niet op 12 januari, waar wel weet ik niet meer. Klik op (profiel) klik in de 2e balk op (avatar) zoek in je eigen bestand naar een afbeelding. Verklein deze met (bijv. Image resizer) naar 150x300 (dubbelklik op de afbeelding) dan wordt de afbeelding geladen klik nu op (verzenden) onder in beeld en klaar is kees. Vindt het persoonlijk wel veel gezelliger en minder anoniem, maar ja zoals ik al zij dat is persoonlijk.
Groet Chris[/quote]
Terug naar boven Ga naar beneden
https://suzuki-burgman-nl-be.actieforum.com
ChrisHG

ChrisHG


Aantal berichten : 60
Leeftijd : 83
Woonplaats : Nieuw Vennep
Registration date : 22-03-09

Afbeelding plaatsen Empty
BerichtOnderwerp: Afbeelding plaatsen / Avatar plaatje   Afbeelding plaatsen Emptydi 24 maa 2009, 14:53

Burgzoefie schreef:
Hoi Chris,
Zoek eens op 'afbeelding'. Je krijgt 2 onderwerpen als resultaat. Het eerste dat van jou (Afbeelding plaatsen) het tweede dit van Ruuuuudy (Afbeelding invoegen).
Op pagina 3 van dit tweede onderwerp vind je misschien de oplossingGrtjs Burgzoefie

Dank voor je reactie, Burgzoefie. Ik denk dat ik ongewild verwarring heb gesticht door kennelijk 2 begrippen door elkaar te halen namelijk: 1 afbeelding plaatsen en 2 afbeelding bij Avatar. Dat laatste bedoelde ik en daarvoor is de oplossing simpel. Zie mijn reactie aan Ruuuuuuuuuuuuuuuudy. Ik ben er dus uit dank je voor de moeite, met vriendelijke groet Chris.

Onderwerp: Plaatje bij Avatar Vandaag om 11:52
Een fluitje Ruuuuuuuuuuuudy!!! maar niet op 12 januari, waar wel weet ik niet meer. Klik op (profiel) klik in de 2e balk op (avatar) zoek in je eigen bestand naar een afbeelding. Verklein deze met (bijv. Image resizer) naar 150x300 (dubbelklik op de afbeelding) dan wordt de afbeelding geladen klik nu op (verzenden) onder in beeld en klaar is kees. Vindt het persoonlijk wel veel gezelliger en minder anoniem, maar ja zoals ik al zij dat is persoonlijk.
Groet Chris
Terug naar boven Ga naar beneden
Burgzoefie

Burgzoefie


Aantal berichten : 8
Leeftijd : 64
Woonplaats : Merksplas (B)
Registration date : 08-12-08

Afbeelding plaatsen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afbeelding plaatsen   Afbeelding plaatsen Emptydi 24 maa 2009, 14:10

Hoi Chris,
Zoek eens op 'afbeelding'. Je krijgt 2 onderwerpen als resultaat. Het eerste dat van jou (Afbeelding plaatsen) het tweede dit van Ruuuuudy (Afbeelding invoegen).
Op pagina 3 van dit tweede onderwerp vind je misschien de oplossing

Grtjs Burgzoefie
Terug naar boven Ga naar beneden
ChrisHG

ChrisHG


Aantal berichten : 60
Leeftijd : 83
Woonplaats : Nieuw Vennep
Registration date : 22-03-09

Afbeelding plaatsen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afbeelding plaatsen   Afbeelding plaatsen Emptydi 24 maa 2009, 00:41

Dank je Ruuuuuuuuuuuuuudy, 'k ga zeker even zoeken op 12 januri. Bedankt voor de moeite en troost je over 8 jaar kan het erger zijn. Ik ben ervaringsdeskundige. M.v.g. Chris
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuuuudy




Aantal berichten : 224
Leeftijd : 75
Woonplaats : Evergem Belgie ( bij GENT)
Registration date : 05-12-08

Afbeelding plaatsen Empty
BerichtOnderwerp: selecteer afbeelding   Afbeelding plaatsen Emptyma 23 maa 2009, 21:14

Klik op symbool upload afbeelding hierboven
Bladeren
Selecteer een verkleinde afbeelding v.b. een 500 K.B.
Openen
Host it
Afbeelding
O.K.
[img][/img]

Het is ergens in die richting Chris,maar ben zelf weer ergens mis.De afbeelding kwam niet mee,enkel een code.Allee,nu slimmere gasten voor de verbetering..... Rolling Eyes Probleem van onze ouderdom....vergeten....vergeten....... Embarassed
Greets Ruuuuudy. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuuuudy




Aantal berichten : 224
Leeftijd : 75
Woonplaats : Evergem Belgie ( bij GENT)
Registration date : 05-12-08

Afbeelding plaatsen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afbeelding plaatsen   Afbeelding plaatsen Emptyma 23 maa 2009, 20:59

ChrisHG schreef:
Burgzoefie schreef:
Kijk bovenenaan eens in de 'FAQ' rubriek of je daar geen antwoord vindt!
Nee Burgzoefie, daar ben ik helaas niet veel wijzer van geworden, dus op naar de volgende reactie, bedankt en vrgr Chris


Even terugkeren naar 12 Januari Chris,daar wordt er over gesproken.Zal zelf terug moeten zoeken naar de werkwijze,t'is nl. niet zoooooo simpel.
Greets Ruuuuudy.
Terug naar boven Ga naar beneden
ChrisHG

ChrisHG


Aantal berichten : 60
Leeftijd : 83
Woonplaats : Nieuw Vennep
Registration date : 22-03-09

Afbeelding plaatsen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afbeelding plaatsen   Afbeelding plaatsen Emptyma 23 maa 2009, 20:25

Burgzoefie schreef:
Kijk bovenenaan eens in de 'FAQ' rubriek of je daar geen antwoord vindt!
Nee Burgzoefie, daar ben ik helaas niet veel wijzer van geworden, dus op naar de volgende reactie, bedankt en vrgr Chris
Terug naar boven Ga naar beneden
Burgzoefie

Burgzoefie


Aantal berichten : 8
Leeftijd : 64
Woonplaats : Merksplas (B)
Registration date : 08-12-08

Afbeelding plaatsen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afbeelding plaatsen   Afbeelding plaatsen Emptyma 23 maa 2009, 15:37

Kijk bovenenaan eens in de 'FAQ' rubriek of je daar geen antwoord vindt!
Terug naar boven Ga naar beneden
ChrisHG

ChrisHG


Aantal berichten : 60
Leeftijd : 83
Woonplaats : Nieuw Vennep
Registration date : 22-03-09

Afbeelding plaatsen Empty
BerichtOnderwerp: Afbeelding plaatsen   Afbeelding plaatsen Emptyma 23 maa 2009, 10:45

Een vraagje. Hoe kan ik een afbeelding bij mijn eigen gegevens plaatsen? Bedankt, Chris
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Afbeelding plaatsen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afbeelding plaatsen   Afbeelding plaatsen Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Afbeelding plaatsen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» afbeelding invoegen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Suzuki Burgman NL BE :: Algemeen-
Ga naar: