Suzuki Burgman NL BE
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Suzuki Burgman NL BE

Een forum voor alle liefhebbers van de Suzuki Burgman.
 
Inloggen  RegistrerenRegistreren  IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  GalerijGalerij  ZoekenZoeken  

 

 VERSLAG VAN DE 2e BENELUX MEETING IN BRUGGE......

Ga naar beneden 
+4
Burgman
Smurf
Joske
Burgman650Gold2008
8 plaatsers
AuteurBericht
Burgman650Gold2008
Admin
Burgman650Gold2008


Aantal berichten : 464
Leeftijd : 61
Woonplaats : Amsterdam
Registration date : 02-12-08

VERSLAG VAN DE 2e BENELUX MEETING IN BRUGGE...... Empty
BerichtOnderwerp: Re: VERSLAG VAN DE 2e BENELUX MEETING IN BRUGGE......   VERSLAG VAN DE 2e BENELUX MEETING IN BRUGGE...... Emptyzo 10 mei 2009, 17:59

Hoi BurgiWill,

Fijn om te lezen dat je zo genoten hebt, ook voor onze organisator in Zedelgem, Georges Berloo. Je kunt contact met hem opnemen via: georges.berloo@telenet.be
Hij kan je dan precies vertellen hoe jij opnames kunt bekijken.

Groetjes, Hans lol!


'Burgi'Will schreef:
Hoi Burger"mannetjes",

Vooraleerst een dikke proficiat aan de organistoren. Schitterende meeting !!! cheers cheers cheers
Het was mijn eerste motortreffen en jongens ik heb er van genoten !! Very Happy Very Happy
En zeker weten ... volgend jaar ben ik er weer bij !!

En voor zij die hun foto's op de site hebben gezet, bedankt jongens. Na het bekijken van jullie foto's was het alsof ik weer in Brugge op weg was. Wink Very Happy Very Happy

Rest mij nog een vraagje: "Als ik het goed voor heb werd ook gefilmd. Is het mogelijk om ook deze opnames te bekijken?"

Groetjes
'Burgi'Will
Terug naar boven Ga naar beneden
https://suzuki-burgman-nl-be.actieforum.com
'Burgi'Will

'Burgi'Will


Aantal berichten : 42
Leeftijd : 69
Woonplaats : Turnhout (B)
Registration date : 08-12-08

VERSLAG VAN DE 2e BENELUX MEETING IN BRUGGE...... Empty
BerichtOnderwerp: Re: VERSLAG VAN DE 2e BENELUX MEETING IN BRUGGE......   VERSLAG VAN DE 2e BENELUX MEETING IN BRUGGE...... Emptydo 30 apr 2009, 10:00

Hoi Burger"mannetjes",

Vooraleerst een dikke proficiat aan de organistoren. Schitterende meeting !!! cheers cheers cheers
Het was mijn eerste motortreffen en jongens ik heb er van genoten !! Very Happy Very Happy
En zeker weten ... volgend jaar ben ik er weer bij !!

En voor zij die hun foto's op de site hebben gezet, bedankt jongens. Na het bekijken van jullie foto's was het alsof ik weer in Brugge op weg was. Wink Very Happy Very Happy

Rest mij nog een vraagje: "Als ik het goed voor heb werd ook gefilmd. Is het mogelijk om ook deze opnames te bekijken?"

Groetjes
'Burgi'Will
Terug naar boven Ga naar beneden
Francky

Francky


Aantal berichten : 2
Leeftijd : 60
Woonplaats : Lissewege
Registration date : 29-04-09

VERSLAG VAN DE 2e BENELUX MEETING IN BRUGGE...... Empty
BerichtOnderwerp: Re: VERSLAG VAN DE 2e BENELUX MEETING IN BRUGGE......   VERSLAG VAN DE 2e BENELUX MEETING IN BRUGGE...... Emptywo 29 apr 2009, 22:40

Voor mij was het mijn eerste ervaring met een motortreffen. Ik was enorm positief verrast qua sfeer en organisatie. Een dikke pluim voor het organiserende team.

Francky
Terug naar boven Ga naar beneden
le sage

le sage


Aantal berichten : 64
Leeftijd : 62
Woonplaats : maasmechelen(belgë limburg)
Registration date : 17-12-08

VERSLAG VAN DE 2e BENELUX MEETING IN BRUGGE...... Empty
BerichtOnderwerp: VERSLAG VAN DE 2e BENELUX MEETING IN BRUGGE......   VERSLAG VAN DE 2e BENELUX MEETING IN BRUGGE...... Emptyma 27 apr 2009, 18:29

schit!!!
als ik mario moet geloven ,had ik ongelijk!

cheers cheers cheers

le sage
Terug naar boven Ga naar beneden
mario

mario


Aantal berichten : 9
Leeftijd : 61
Woonplaats : stevoort (hasselt)
Registration date : 15-01-09

VERSLAG VAN DE 2e BENELUX MEETING IN BRUGGE...... Empty
BerichtOnderwerp: Re: VERSLAG VAN DE 2e BENELUX MEETING IN BRUGGE......   VERSLAG VAN DE 2e BENELUX MEETING IN BRUGGE...... Emptyma 27 apr 2009, 18:21

Zij die niet op de meeting in Brugge waren hadden ongelijk.Organisatie en weer gewoonweg PERFECT en een dikke pluim aan de wegkapiteins.
Zeer veel lol! gehad,en niet onbelangrijk heel veilig verlopen.
Mijn dank en op naar de derde meeting.
Groetjes en vvk (veel veilige kilometers) Mario.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://mario.stanga@skynet.be
le sage

le sage


Aantal berichten : 64
Leeftijd : 62
Woonplaats : maasmechelen(belgë limburg)
Registration date : 17-12-08

VERSLAG VAN DE 2e BENELUX MEETING IN BRUGGE...... Empty
BerichtOnderwerp: VERSLAG VAN DE 2e BENELUX MEETING IN BRUGGE......   VERSLAG VAN DE 2e BENELUX MEETING IN BRUGGE...... Emptyma 27 apr 2009, 17:20

magnifiques foto's .
wel als ik alles bekijk , meeste machine boven de 500cc.
ja ik weet er waren 400cc erbij maar de tendence is maar altijd zwaarder en zwaarder. Embarassed Very Happy


le sage
Terug naar boven Ga naar beneden
Burgman

Burgman


Aantal berichten : 52
Leeftijd : 64
Woonplaats : Arnhem
Registration date : 26-01-09

VERSLAG VAN DE 2e BENELUX MEETING IN BRUGGE...... Empty
BerichtOnderwerp: Re: VERSLAG VAN DE 2e BENELUX MEETING IN BRUGGE......   VERSLAG VAN DE 2e BENELUX MEETING IN BRUGGE...... Emptyma 27 apr 2009, 13:01

Hallo Burgers.

We hebben een fantastisch weekend gehad, dit 2e treffen was perfect georganiseerd. Dank hiervoor..Volgend jaar zijn we er weer bij!

Groetjes uit Arnhem

Irene & Sipke
Terug naar boven Ga naar beneden
Burgman650Gold2008
Admin
Burgman650Gold2008


Aantal berichten : 464
Leeftijd : 61
Woonplaats : Amsterdam
Registration date : 02-12-08

VERSLAG VAN DE 2e BENELUX MEETING IN BRUGGE...... Empty
BerichtOnderwerp: Foto-album online   VERSLAG VAN DE 2e BENELUX MEETING IN BRUGGE...... Emptyma 27 apr 2009, 12:05

Hoi allemaal,

In navolging van Smurf heb ik ook getracht alle foto's online te zetten en als diashow hier te plaatsen.
Een impressie van onze belevenissen.

Groetjes, Hans. lol!

Terug naar boven Ga naar beneden
https://suzuki-burgman-nl-be.actieforum.com
Burgman650Gold2008
Admin
Burgman650Gold2008


Aantal berichten : 464
Leeftijd : 61
Woonplaats : Amsterdam
Registration date : 02-12-08

VERSLAG VAN DE 2e BENELUX MEETING IN BRUGGE...... Empty
BerichtOnderwerp: 91 Foto's online   VERSLAG VAN DE 2e BENELUX MEETING IN BRUGGE...... Emptyma 27 apr 2009, 10:41

Hoi Smurf,

Dank je wel voor het plaatsen van jouw foto's online. Heb ze net alle 91 bekeken en gedownload.

Groetjes, Hans. lol!
[img]VERSLAG VAN DE 2e BENELUX MEETING IN BRUGGE...... Dscn6910[/img]
Terug naar boven Ga naar beneden
https://suzuki-burgman-nl-be.actieforum.com
Smurf

Smurf


Aantal berichten : 5
Leeftijd : 58
Woonplaats : Torhout (B)
Registration date : 05-12-08

VERSLAG VAN DE 2e BENELUX MEETING IN BRUGGE...... Empty
BerichtOnderwerp: Re: VERSLAG VAN DE 2e BENELUX MEETING IN BRUGGE......   VERSLAG VAN DE 2e BENELUX MEETING IN BRUGGE...... Emptyzo 26 apr 2009, 22:08

Hallo iedereen,

Het was een zeer leuke meeting.
Perfecte organisatie, mooi landschap en vooral droog weer...

Hiervolgend mijn foto's ==> "2de Benelux Meeting Burgman Brugge"



Kijk al uit naar de 3de meeting... scratch

Greetz,
Smurf


Laatst aangepast door Smurf op ma 27 apr 2009, 20:37; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Burgman650Gold2008
Admin
Burgman650Gold2008


Aantal berichten : 464
Leeftijd : 61
Woonplaats : Amsterdam
Registration date : 02-12-08

VERSLAG VAN DE 2e BENELUX MEETING IN BRUGGE...... Empty
BerichtOnderwerp: Het verslag van de meeting....   VERSLAG VAN DE 2e BENELUX MEETING IN BRUGGE...... Emptyzo 26 apr 2009, 22:00

Hoi allemaal,

Wij zijn weer veilig teruggekeerd uit Brugge en een geweldige ervaring rijker. Samen met Chris, Irene, Sipke, Jacqueline en Paul ben ik vrijdagmiddag vertrokken naar het zuiden en we hadden prima weer om te rijden. Zelfs nog in het zonnetje gezeten in de buurt van Gent.[img]VERSLAG VAN DE 2e BENELUX MEETING IN BRUGGE...... Burgma13[/img]. Na een frisse douche en een prima maaltijd in Hotel Leonardo werden wij al verwelkomd door Georges, Karina en Felix. Onder het genot van een vlaams biertje werden de contacten weer aangehaald.
De zaterdag begon eigenlijk perfect. Het zonnetje begon te schijnen, en langzamerhand druppelden de deelnemers binnen in het hotel, waar Georges en Felix zich hadden genesteld achter een Suzuki-tafel om iedereen welkom te heten en te voorzien van de nodige informatie en eet-en drinkwaren.[img]VERSLAG VAN DE 2e BENELUX MEETING IN BRUGGE...... Burgma14[/img].
Na nog de nodige instructies van Georges en de 16 weg-kapiteins die ons gingen begeleiden, vertrokken we om half 11 voor een mooie rit door het Vlaamse landschap.
Op strategische punten stond o.a. de zoon van Georges klaar met de camera om de nodige shots te maken van de toer.[img]VERSLAG VAN DE 2e BENELUX MEETING IN BRUGGE...... 2e_ben11[/img].
Heerlijk gegeten na zo'n 80 km, daarna nog de sponsor motorzaak Den Engel bezocht, alwaar we ook weer het vochtgehalte op peil konden brengen, en om ca. 5 uur reden we onder begeleiding van 2 motoragentes Brugge binnen.
[img]VERSLAG VAN DE 2e BENELUX MEETING IN BRUGGE...... 2e_ben12[/img].
Een geweldige ervaring. We hebben een hoop bekijks gehad tussen het winkelend publiek.[img]VERSLAG VAN DE 2e BENELUX MEETING IN BRUGGE...... 2e_ben13[/img].
Bij het eindpunt op de grote markt in Brugge alle motoren weer gestalt, en onder het genot van een afscheidsdrankje weer de toer geevalueerd door zeer deskundige personen[img]VERSLAG VAN DE 2e BENELUX MEETING IN BRUGGE...... Burgma15[/img].
Nadat wij weer in het hotel opgefrist waren en wat gegeten hadden, kwamen Georges en Karina, Felix en Werner en zijn vrouw nog een afzakkertje halen dat tot laat in de avond duurde ( moesten tenslotte om 12 uur Werner feliciteren met zijn bijna 50-ste verjaardag !!!!!!! ( 49 maar ach wat maakt dat ene jaar uit Razz ).
Vanochtend wederom uitgezwaaid door Felix, Karina en Georges ( wat een gastvrijheid, daar kunnen wij nuchtere Hollanders nog wat van leren ) en in de miezer-regen zijn wij weer vertrokken richting grens, waar we nog even een stop hebben gemaakt alwaar onze wegen zich scheidden.[img]VERSLAG VAN DE 2e BENELUX MEETING IN BRUGGE...... Burgma16[/img]

Ik denk ( weet het wel zeker Georges en Felix ) dat ik mede namens mijn reisgenoten jullie nogmaals een pluim mag doen toekomen en wil bedanken voor jullie gastvrijheid en voor de fantastische organisatie. Op naar de 3e Benelux Meeting in 2010.

Hans lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://suzuki-burgman-nl-be.actieforum.com
Joske

Joske


Aantal berichten : 84
Leeftijd : 67
Woonplaats : Zedelgem (Belgie)
Registration date : 03-12-08

VERSLAG VAN DE 2e BENELUX MEETING IN BRUGGE...... Empty
BerichtOnderwerp: Re: VERSLAG VAN DE 2e BENELUX MEETING IN BRUGGE......   VERSLAG VAN DE 2e BENELUX MEETING IN BRUGGE...... Emptyzo 26 apr 2009, 19:10

Beste deelnemers langs deze weg wil ik alle mensen bedanken voor deze mooie dag aales was naar wens. Hier kan de foto's zien klik
Nogmaals dank jullie
Georges Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.berloo.be
Burgman650Gold2008
Admin
Burgman650Gold2008


Aantal berichten : 464
Leeftijd : 61
Woonplaats : Amsterdam
Registration date : 02-12-08

VERSLAG VAN DE 2e BENELUX MEETING IN BRUGGE...... Empty
BerichtOnderwerp: VERSLAG VAN DE 2e BENELUX MEETING IN BRUGGE......   VERSLAG VAN DE 2e BENELUX MEETING IN BRUGGE...... Emptyvr 24 apr 2009, 12:56

Hoi Leden,

Het is bijna zover. We ( Chris, Irene & Sipke, Paul & Jacqueline en ondergetekende ) reizen zo af naar het zuiden en zijn benieuwd naar alle dingen die Georges voor ons in petto heeft.
Vanaf a.s. Zondag zal ik foto's gaan plaatsen en een verslag maken en dat hier in dit topic plaatsen.
Ook voor alle anderen die meedoen aan de meeting, plaats hier dan je bevindingen en foto's, zodat we allemaal mee kunnen genieten ( via de knop post reply graag ).

Lees jullie volgende week weer en zal dan ook de site weer verder aanpassen.

Hans lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://suzuki-burgman-nl-be.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





VERSLAG VAN DE 2e BENELUX MEETING IN BRUGGE...... Empty
BerichtOnderwerp: Re: VERSLAG VAN DE 2e BENELUX MEETING IN BRUGGE......   VERSLAG VAN DE 2e BENELUX MEETING IN BRUGGE...... Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
VERSLAG VAN DE 2e BENELUX MEETING IN BRUGGE......
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» 2e BENELUX meeting 2009 in Belgie te Brugge
» 25 april 2009 2°BeNeLux Meeting te Brugge
» 2e BENELUX meeting 2009 in Belgie te Brugge Zat. 25 April 2009
» Wel interesse in de 2e Benelux-Meeting !!!!
» 3 beneluxtour 2010

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Suzuki Burgman NL BE :: Algemeen-
Ga naar: