Suzuki Burgman NL BE
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Suzuki Burgman NL BE

Een forum voor alle liefhebbers van de Suzuki Burgman.
 
Inloggen  RegistrerenRegistreren  IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  GalerijGalerij  ZoekenZoeken  

 

 Goldie versus CORA

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Joske

Joske


Aantal berichten : 84
Leeftijd : 67
Woonplaats : Zedelgem (Belgie)
Registration date : 03-12-08

Goldie versus CORA Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goldie versus CORA   Goldie versus CORA Emptyza 16 mei 2009, 22:18

Oei das jammer Hans dat u uw Goldie moet weg doen maar ja als het moet kan je er niets aan doen hé. Hopend u vlug terug te zien op twee wielen en met voorkeur een Burgman hé.
Succes met uw Corsa en tot weder ziens
Georges
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.berloo.be
Luiori

Luiori


Aantal berichten : 3
Leeftijd : 64
Woonplaats : Opmeer
Registration date : 13-04-09

Goldie versus CORA Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goldie versus CORA   Goldie versus CORA Emptyvr 15 mei 2009, 23:36

Beste hans,

Ik vind het heel jammer voor je dat je deze stap hebt moeten nemen, maar je zult er goed over hebben nagedacht. Ik wens je spoedig een tijd toe waarin motorrijden weer mogelijk wordt. Overigens heb ik de stap andersom gedaan, namelijk 20 jaar gewacht en eindelijk is een 650 haalbaar. Jij moet natuurlijk niet 20 jaar gaan wachten Wink

Marcel
Terug naar boven Ga naar beneden
Burgman650Gold2008
Admin
Burgman650Gold2008


Aantal berichten : 464
Leeftijd : 61
Woonplaats : Amsterdam
Registration date : 02-12-08

Goldie versus CORA Empty
BerichtOnderwerp: Goldie versus CORA   Goldie versus CORA Emptyvr 15 mei 2009, 18:57

Hoi allemaal,

De kogel is door de kerk. Helaas Sad afscheid moeten nemen vanmiddag van Goldie, geen idee waar ze naar toe gaat. Question
En kennisgemaakt met: CORA. Very Happy Een eco versie, dus net zo zuinig zo niet zuiniger dan de 650. Ze is 5 jaar oud en heeft maar 39000 km ervaring, dus voorlopig verwacht ik geen problemen.
Hoop dat zij mij en de kids overal veilig naar toebrengt in de toekomst.
En als ik dan toch nog motor wil rijden, dan huur ik er toch gewoon eentje.
Het bloed kruipt toch waar het niet gaan kan, maar dat geldt voor ons allemaal hier.

Als jullie maar voorzichtig doen op 2 wielen, ik heb er voorlopig even 4 onder m'n kont.

Groetjes, Hans. lol!

Goldie versus CORA Goldie10
Terug naar boven Ga naar beneden
https://suzuki-burgman-nl-be.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Goldie versus CORA Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goldie versus CORA   Goldie versus CORA Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Goldie versus CORA
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» 650 Gold edition 2008 3700 km, met garantie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Suzuki Burgman NL BE :: Algemeen-
Ga naar: