Suzuki Burgman NL BE
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Suzuki Burgman NL BE

Een forum voor alle liefhebbers van de Suzuki Burgman.
 
Inloggen  RegistrerenRegistreren  IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  GalerijGalerij  ZoekenZoeken  

 

 splinternieuw

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
bvthof




Aantal berichten : 7
Leeftijd : 76
Woonplaats : Baflo
Registration date : 29-09-09

splinternieuw Empty
BerichtOnderwerp: Re: splinternieuw   splinternieuw Emptyzo 25 okt 2009, 23:31

Hallo Sue
Helaas ben ik nooit zo goed op de hoogte van motor toerevenementen maar mocht er in het noord'n iets zijn dan hoor ik dat graag. Een gepensioeneerde kollega heeft ook een Burgman 400 maar is niet aangesloten bij dit forum.
Kheb een kollega die ook Hoving heet (Albert) en hij woont in Rolde; familie?
Groet Balto
Terug naar boven Ga naar beneden
Sue




Aantal berichten : 3
Leeftijd : 73
Woonplaats : Nieuw-Buinen
Registration date : 13-07-09

splinternieuw Empty
BerichtOnderwerp: Re: splinternieuw   splinternieuw Emptyzo 25 okt 2009, 17:02

ja hoor er zijn er meer in het noorden, wij wonen in het noorden van Drenthe maar ik kom ze zo af en toe ook wel tegen hier in de buurt, en het is inderdaad zo dat als wij hier in het noorden mee willen doen aan een toertocht dan hebben wij al een lange tocht gehad.

Mischien in 2010 een toertocht door het mooie Groningen of Drenthe, mischien zijn er meer die mee willen doen? zou leuk zijn.

Mijn man en ik toeren veel door het Groninger en Drentsche land dit is prachtig, ik op mijn Burgman 400 ik heb er ook een aanhanger achter en mijn man heeft een Yamaha 900 /Devision met zijspan en aanhanger, hondje in de zijspan en toeren maar, fantastisch.
In juni 2010 rijden we mee met Wieringerwerf op wielen een groot motor spektakel.

groet Fam. Hoving
Terug naar boven Ga naar beneden
benikmaar

benikmaar


Aantal berichten : 87
Leeftijd : 66
Woonplaats : houthalen-helchteren
Registration date : 27-05-09

splinternieuw Empty
BerichtOnderwerp: Re: splinternieuw   splinternieuw Emptyzo 04 okt 2009, 23:13

als je de ctrl toets ingedrukt houdt en met het wieltje dat tussen de linker en rechterknop van de muis zit wordt het beeld groter of kleiner afhankelijk van de draairichting geen wieltje dan in de menubalk bovenaan drukken op beeld vervolgens zoomen en uitzomen (met leesbril eventueel inzoomen :-) )

volgende beneluxmeeting zal in 2010 zijn data enz worde via dit forum nog meegedeeld.

freddy
Terug naar boven Ga naar beneden
bvthof




Aantal berichten : 7
Leeftijd : 76
Woonplaats : Baflo
Registration date : 29-09-09

splinternieuw Empty
BerichtOnderwerp: splinternieuw   splinternieuw Emptyzo 04 okt 2009, 14:32

Hallo Burgmaniacs

Kben helemaal nieuw op dit forum. Sinds 1 week heb ik een Burgman 650 van 2003 met 12.000km op de teller cheers . Na enig zoeken vond ik dit forum. Kheb me ingeschreven maar het is me niet duidelijk of ik hiermee nu ook lid ben geworden van de club of niet. Kben wat een computersukkel Embarassed . Is er zoiets als een ledenlijst ? Ik woon in noord Groningen en ben benieuwd of er in het noord'n meer Burgmaniacs zitten en of er tzt eens een gezamenlijke rit in zit. Als ik eerst helemaal zuid- of westwaarts moet rijden dan is bij aankomst mijn toertocht al ongeveer achter de rug. Na in totaal 500 km gereden te hebben vind ik het een heerlijke fiets Very Happy .
Vanwege het bepaald niet stoere motorgeluid noemen mijn zoons het een "bladblazer". Evil or Very Mad Pure jaloezie, uiteraard.
Ik ben me aan het orienteren op de techniek omdat ik hem zelf wil onderhouden, vind ik leuk en heb tijd en ruimte genoeg. Van Burgiwill kreeg ik een site met info over onderhoud e.d.
Ook ben ik op zoek naar een koffersteun, heeft iemand nog ergens wat liggen? Koffer heb ik nog wel.
Kheb diverse motoren gehad en een trike maar blijf toch zoeken naar het ultieme comfort. Heb ik dat nu gevonden? De tijd dat het stoer moet zijn heb ik achter de rug. cheers Is iemand nog op zoek naar een Honda Transalp in fraaie staat of een trike die half uit elkaar ligt?
Het formaat van deze site is breder dan mijn 19 inch scherm. Op algmeen las ik iets met ctr scroll of ctrl +/_ , helaas snapt mijn kompjoeter dat niet; heeft een whizzkid iets?

Kben benieuwd naar reakties. Groeten Balto
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





splinternieuw Empty
BerichtOnderwerp: Re: splinternieuw   splinternieuw Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
splinternieuw
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Suzuki Burgman NL BE :: Algemeen-
Ga naar: