Suzuki Burgman NL BE
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Suzuki Burgman NL BE

Een forum voor alle liefhebbers van de Suzuki Burgman.
 
Inloggen  RegistrerenRegistreren  IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  GalerijGalerij  ZoekenZoeken  

 

 cvt filter

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Ruuuuudy




Aantal berichten : 224
Leeftijd : 75
Woonplaats : Evergem Belgie ( bij GENT)
Registration date : 05-12-08

cvt filter Empty
BerichtOnderwerp: Re: cvt filter   cvt filter Emptyma 08 feb 2010, 21:29

O.K. Bedankt voor de info Rene.De sticker komt dus in orde......nu nog de Burgwissel Rolling Eyes .
Greets Ruuuuudy. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
rene

rene


Aantal berichten : 16
Leeftijd : 58
Woonplaats : apeldoorn
Registration date : 12-04-09

cvt filter Empty
BerichtOnderwerp: Re: cvt filter   cvt filter Emptyma 08 feb 2010, 20:46

Ruuuuudy schreef:
rene schreef:
Hallo,

Is er iemand die weet wat een CVT-Filter kost ?

ben vandaag wezen informeren bij een motorzaak bij mij om de hoek, en deze man had het over 78,95 incl. BTW

dit lijkt me erg hoog bedrag voor zo'n filtertje What a Face

groeten René

Hallo..hallo...Reeeeennnnééé,

Voor zover ik weet bestaat die c.v.t. filter uit een bultex sponsje.Dit is eeuwig bruikbaar.Wel regelmatig uitblazen met compressor.Indien je geen compressor voorhanden het zo goed mogelijk uitzuigen met stofzuiger en uitwassen in een sopje.Mogelijks kan je het ook even uitblazen met de bandenblazer in een benzine station.........Of zijn de nieuwe modellen uitgerust met een wegwerp filter...?....zou me verwonderen.
B.t.w. Rene,ik vroeg net een offerte voor een nieuwe witte Burg 650 EX.K10. Is die afbeelding (avater) van jou burg? Die Japanse tekens komen er goed op uit Twisted Evil ,waar komen die vandaan Question
Greets Ruuuuudy. Wink

Ruuuuuuudy,

het Hayabusa logo heb ik besteld bij TUNINGSTICKERS.NL, dit logo kun je in verschillende kleuren of grote bestellen.
Ik heb er ook één in spiegelbeeld besteld dit komt mooier uit voor de andere zijde op je scooter!

Bij 123STICKER.NL heb ik zelf "halfabusa"besteld, bij deze sitekun je zelf je sticker maken en ontwerpen in grote/lettertype/kleur.

Ben daarna zelf in het japanse hayabusa teken gaan knippen......................

en zie het resultaat !!!!!!!!

hoop dat je hier iets aan heb

groetjes Reneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuuuudy




Aantal berichten : 224
Leeftijd : 75
Woonplaats : Evergem Belgie ( bij GENT)
Registration date : 05-12-08

cvt filter Empty
BerichtOnderwerp: Re: cvt filter   cvt filter Emptyma 08 feb 2010, 18:45

rene schreef:
Hallo,

Is er iemand die weet wat een CVT-Filter kost ?

ben vandaag wezen informeren bij een motorzaak bij mij om de hoek, en deze man had het over 78,95 incl. BTW

dit lijkt me erg hoog bedrag voor zo'n filtertje What a Face

groeten René

Hallo..hallo...Reeeeennnnééé,

Voor zover ik weet bestaat die c.v.t. filter uit een bultex sponsje.Dit is eeuwig bruikbaar.Wel regelmatig uitblazen met compressor.Indien je geen compressor voorhanden het zo goed mogelijk uitzuigen met stofzuiger en uitwassen in een sopje.Mogelijks kan je het ook even uitblazen met de bandenblazer in een benzine station.........Of zijn de nieuwe modellen uitgerust met een wegwerp filter...?....zou me verwonderen.
B.t.w. Rene,ik vroeg net een offerte voor een nieuwe witte Burg 650 EX.K10. Is die afbeelding (avater) van jou burg? Die Japanse tekens komen er goed op uit Twisted Evil ,waar komen die vandaan Question
Greets Ruuuuudy. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
rene

rene


Aantal berichten : 16
Leeftijd : 58
Woonplaats : apeldoorn
Registration date : 12-04-09

cvt filter Empty
BerichtOnderwerp: cvt filter   cvt filter Emptyma 08 feb 2010, 17:45

Hallo,

Is er iemand die weet wat een CVT-Filter kost ?

ben vandaag wezen informeren bij een motorzaak bij mij om de hoek, en deze man had het over 78,95 incl. BTW

dit lijkt me erg hoog bedrag voor zo'n filtertje What a Face

groeten René
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





cvt filter Empty
BerichtOnderwerp: Re: cvt filter   cvt filter Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
cvt filter
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Suzuki Burgman NL BE :: Algemeen-
Ga naar: