Suzuki Burgman NL BE
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Suzuki Burgman NL BE

Een forum voor alle liefhebbers van de Suzuki Burgman.
 
Inloggen  RegistrerenRegistreren  IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  GalerijGalerij  ZoekenZoeken  

 

 EVEN OPLETTEN GRAAG !!!!!!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Burgman650Gold2008
Admin
Burgman650Gold2008


Aantal berichten : 464
Leeftijd : 61
Woonplaats : Amsterdam
Registration date : 02-12-08

EVEN OPLETTEN GRAAG !!!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: EVEN OPLETTEN GRAAG !!!!!!   EVEN OPLETTEN GRAAG !!!!!! Emptydi 16 feb 2010, 21:56

Ruuuuudy schreef:
]color=blue]Hé Hans,

De tekst die ik eerder stuurde was verzonden zonder die vele icoontjes.Hij is waarschijnlijk door die hacker gemanipuleerd.Overweeg als het niet stopt om klacht neer te leggen tegen die onbekende bij de politie.In Belgie bestaat daar een speciale opsporings eenheid voor als ik het goed heb.Dit vooraleer één en ander uit de hand loopt.
Ruuuuudy.
[/color]

Hoi Rudy,
kijk even een topic hoger bij : Hans , de problemen zijn nu opgelost.
Daar zie je precies wat er gebeurt.

Hans lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://suzuki-burgman-nl-be.actieforum.com
Ruuuuudy




Aantal berichten : 224
Leeftijd : 75
Woonplaats : Evergem Belgie ( bij GENT)
Registration date : 05-12-08

EVEN OPLETTEN GRAAG !!!!!! Empty
BerichtOnderwerp: hacker   EVEN OPLETTEN GRAAG !!!!!! Emptydi 16 feb 2010, 20:48

]color=blue]Hé Hans,

De tekst die ik eerder stuurde was verzonden zonder die vele icoontjes.Hij is waarschijnlijk door die hacker gemanipuleerd.Overweeg als het niet stopt om klacht neer te leggen tegen die onbekende bij de politie.In Belgie bestaat daar een speciale opsporings eenheid voor als ik het goed heb.Dit vooraleer één en ander uit de hand loopt.
Ruuuuudy.
[/color]
Terug naar boven Ga naar beneden
Burgman650Gold2008
Admin
Burgman650Gold2008


Aantal berichten : 464
Leeftijd : 61
Woonplaats : Amsterdam
Registration date : 02-12-08

EVEN OPLETTEN GRAAG !!!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Zo te zien is het probleem nu opgelost   EVEN OPLETTEN GRAAG !!!!!! Emptydi 16 feb 2010, 17:47

Hoi Rudy,

Het terugzetten van het forum via een back-up naar een paar weken geleden is denk ik een goede zet geweest om alle verstoringen te tackelen.

Hans. lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://suzuki-burgman-nl-be.actieforum.com
Ruuuuudy




Aantal berichten : 224
Leeftijd : 75
Woonplaats : Evergem Belgie ( bij GENT)
Registration date : 05-12-08

EVEN OPLETTEN GRAAG !!!!!! Empty
BerichtOnderwerp: hacker   EVEN OPLETTEN GRAAG !!!!!! Emptydi 16 feb 2010, 14:35

Burgman650Gold2008 schreef:
Geachte Leden,

Er gebeuren rare dingen op het forum. De hackersaanval is weliswaar afgeslagen en de site zit nu op slot,
Toch zag ik in één keer vanavond weer in Algemeen dat bij het aanklikken van het laatste nieuwe onderwerp de site veranderde naar een nieuw www. adres en je je inlogggevens moet invoeren. Niks mis mee, niet doen, gewoon op terugklikken via de pijltjes bovenin je browser.
Ik moet nog onderzoeken waardoor dit nog gebeurt, maar weet in ieder geval dat je NIETS hoeft in te voeren dus je wordt dan ook niet verleidt om een andere site te bezoeken.

Resumé: Bij ineens opnieuw moeten inloggen.......NIET NODIG, gewoon één pagina terugklikken en het bewuste item niet meer aanklikken. Gelieve wel een mail te sturen naar ondergetekende.

Groetjes, Hans. lol!

Hé Hans,
Deze test zal uitwijzen of de hacker eventueel via mijn berichten meesluipt.
Greets Ruuuuudy.
Terug naar boven Ga naar beneden
Burgman650Gold2008
Admin
Burgman650Gold2008


Aantal berichten : 464
Leeftijd : 61
Woonplaats : Amsterdam
Registration date : 02-12-08

EVEN OPLETTEN GRAAG !!!!!! Empty
BerichtOnderwerp: EVEN OPLETTEN GRAAG !!!!!!   EVEN OPLETTEN GRAAG !!!!!! Emptydi 16 feb 2010, 01:50

Geachte Leden,

Er gebeuren rare dingen op het forum. De hackersaanval is weliswaar afgeslagen en de site zit nu op slot,
Toch zag ik in één keer vanavond weer in Algemeen dat bij het aanklikken van het laatste nieuwe onderwerp de site veranderde naar een nieuw www. adres en je je inlogggevens moet invoeren. Niks mis mee, niet doen, gewoon op terugklikken via de pijltjes bovenin je browser.
Ik moet nog onderzoeken waardoor dit nog gebeurt, maar weet in ieder geval dat je NIETS hoeft in te voeren dus je wordt dan ook niet verleidt om een andere site te bezoeken.

Resumé: Bij ineens opnieuw moeten inloggen.......NIET NODIG, gewoon één pagina terugklikken en het bewuste item niet meer aanklikken. Gelieve wel een mail te sturen naar ondergetekende.

Groetjes, Hans. lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://suzuki-burgman-nl-be.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





EVEN OPLETTEN GRAAG !!!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: EVEN OPLETTEN GRAAG !!!!!!   EVEN OPLETTEN GRAAG !!!!!! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
EVEN OPLETTEN GRAAG !!!!!!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Suzuki Burgman NL BE :: Algemeen-
Ga naar: