Suzuki Burgman NL BE
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Suzuki Burgman NL BE

Een forum voor alle liefhebbers van de Suzuki Burgman.
 
Inloggen  RegistrerenRegistreren  IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  GalerijGalerij  ZoekenZoeken  

 

 xxxxxx

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Burgman650Gold2008
Admin
Burgman650Gold2008


Aantal berichten : 464
Leeftijd : 61
Woonplaats : Amsterdam
Registration date : 02-12-08

xxxxxx Empty
BerichtOnderwerp: Echt wel problemen !!!!   xxxxxx Emptydi 16 feb 2010, 23:48

Ruuuuudy schreef:
Ja halloooooooooooo Hans,

Natuurlijk als je April grappen begint uit te halen op 16 Februari en juist nadat een hacker ons zat te kl. wordt het echt verwarrend confused .Maar je hebt me goed beetgenomen,ik aprecier dat wel van u.Ook blij dat je in je moeilijke situatie nog eens hebt kunnen lachen...ik heb er het beetnemen best voor over maat. cheers
Hou je haaks Hans. Laughing
Greets Ruuuuudy. Wink

P.s. Was er nu echt een hacker......of was de hele zaak opzet......... Rolling Eyes Question Question Question

B.t.w. t'was ne gele Gold-Wing me veel chroomé en gene otto. Laughing

Hoi Rudy,

Fijn dat je de laatste grap wel kunt waarderen. En je hebt gelijk, het was een Gold Wing 1800 CC waarmee je ons beetnam.
De problemen die hier speelden waren echt, daar is niets aan gelogen. En over zulke dingen zou ik nooit grapjes maken.
Godzijdank heb ik hulp gekregen van de helpdesk. En zo te zien met het terugzetten van een backup naar 23 januari j.l. zijn de problemen ondervangen.
Wel is en blijft de site op slot voor nieuwe leden. Ik heb geen zin in opnieuw gedonder. Ik heb op het hulpforum al ergere vormen gelezen over gehackte sites waar alle topics verdwenen waren. Maar gelukkig is het hier niet zo ver gekomen.

Groetjes, Hans. lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://suzuki-burgman-nl-be.actieforum.com
Ruuuuudy




Aantal berichten : 224
Leeftijd : 75
Woonplaats : Evergem Belgie ( bij GENT)
Registration date : 05-12-08

xxxxxx Empty
BerichtOnderwerp: 1 April   xxxxxx Emptydi 16 feb 2010, 22:18

Ja halloooooooooooo Hans,

Natuurlijk als je April grappen begint uit te halen op 16 Februari en juist nadat een hacker ons zat te kl. wordt het echt verwarrend confused .Maar je hebt me goed beetgenomen,ik aprecier dat wel van u.Ook blij dat je in je moeilijke situatie nog eens hebt kunnen lachen...ik heb er het beetnemen best voor over maat. cheers
Hou je haaks Hans. Laughing
Greets Ruuuuudy. Wink

P.s. Was er nu echt een hacker......of was de hele zaak opzet......... Rolling Eyes Question Question Question

B.t.w. t'was ne gele Gold-Wing me veel chroomé en gene otto. Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Burgman650Gold2008
Admin
Burgman650Gold2008


Aantal berichten : 464
Leeftijd : 61
Woonplaats : Amsterdam
Registration date : 02-12-08

xxxxxx Empty
BerichtOnderwerp: Re: xxxxxx   xxxxxx Emptydi 16 feb 2010, 21:47

Zo, nu heb ik Rudy ook terug gepakt. ( dit was zijn mailtje: Hé Hans i.v.m. mijn testberichtje heb ik de icoontjes met kerstmannen e.d. niet geplaatst.Enkel icoontje knipoog is van mij.....dus zit die hacker wel degelijk in mijn of jullie systeem.Gelieve me te verwijderen van het forum Hans,ik zal me dan terug aanmelden met een andere gebruikersnaam en W.W.
Ruuuuudy.
P.S.Gelieve ook te melden dat bepaalde teksten via mij gestuurd mogelijks niet van mij komen,maar door manipulatie van die hacker.Mogelijks kunnen we eventueel via politie een klacht deponeren.....voor één en ander uit de hand loopt.Wat denk jij Hans?
)

Er is gelukkig niets meer aan de hand zo te zien na het terugzetten van de backup. En met het account van Rudy is ook niets mis. De kerstmannetjes waren een bewerking van mij......xxxxxx Rofl_c10.......
Hij had ons tuk met zijn mededeling een jaar geleden dat hij afscheid ging nemen van ons ivm de aankoop van een auto.....waar hij niet onderuit kon.......1 april was het ofzo.

Goed, staat het nu 1-1.

Groetjes, Hans. lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://suzuki-burgman-nl-be.actieforum.com
Max T




Aantal berichten : 99
Leeftijd : 66
Woonplaats : Oelegem,Belgie
Registration date : 07-12-08

xxxxxx Empty
BerichtOnderwerp: Re: xxxxxx   xxxxxx Emptydi 16 feb 2010, 19:44

clown


Laatst aangepast door Max T op wo 17 maa 2010, 15:37; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Burgman650Gold2008
Admin
Burgman650Gold2008


Aantal berichten : 464
Leeftijd : 61
Woonplaats : Amsterdam
Registration date : 02-12-08

xxxxxx Empty
BerichtOnderwerp: Klopt helemaal   xxxxxx Emptydi 16 feb 2010, 19:32

Ruuuuudy schreef:
Ik santa zie santa dat santa mijn santa laatste santa bericht santa blijft santa staan santa ,daar farao waar farao het farao na farao verzenden farao wegsprong farao en farao ik farao steeds farao een farao inlog farao melding farao kreeg. Laughing
Ruuuuudy. Wink

Ik zie het........eh...maar kerst is allang voorbij hóór. lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://suzuki-burgman-nl-be.actieforum.com
Ruuuuudy




Aantal berichten : 224
Leeftijd : 75
Woonplaats : Evergem Belgie ( bij GENT)
Registration date : 05-12-08

xxxxxx Empty
BerichtOnderwerp: alles o.k. nu?   xxxxxx Emptydi 16 feb 2010, 18:47

Ik santa zie santa dat santa mijn santa laatste santa bericht santa blijft santa staan santa ,daar farao waar farao het farao na farao verzenden farao wegsprong farao en farao ik farao steeds farao een farao inlog farao melding farao kreeg. Laughing
Ruuuuudy. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuuuudy




Aantal berichten : 224
Leeftijd : 75
Woonplaats : Evergem Belgie ( bij GENT)
Registration date : 05-12-08

xxxxxx Empty
BerichtOnderwerp: antwoorden   xxxxxx Emptydi 16 feb 2010, 18:44

Max T schreef:
He Hans

Nu kan ik plots de laatste topic wel lezen

Ruuudy zou nu eens moeten antwoorden en dan weten we iets meer

Ruuudy scan je pc hier eens mee

http://download.cnet.com/Malwarebytes-Anti-Malware/3000-8022_4-10804572.html?part=dl-10804572&subj=dl&tag=button

Hé Paul,

Moet ik eerst antwoorden of eerst sca........oeisje...te laat. Rolling Eyes
Ik ga die site downloaden en scannen.Maar vorige week installeerde mijn schoonzoon (p.c. freak) de laatste updates van mijn AVG anti virus installatie.Een laatste scan zegt geen virussen gevonden na scan volledig systeem.......(+/- 3uren scan).
Greets Rudy. Wink
P.s. Kunnen we die hacker niet eens een "vriendschappelijk"bezoekje brengen met enkele motars?Kwestie van hem op het rechte pad te "helpen" hé. Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
Max T




Aantal berichten : 99
Leeftijd : 66
Woonplaats : Oelegem,Belgie
Registration date : 07-12-08

xxxxxx Empty
BerichtOnderwerp: Re: xxxxxx   xxxxxx Emptydi 16 feb 2010, 16:51

clown


Laatst aangepast door Max T op wo 17 maa 2010, 15:38; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Burgman650Gold2008
Admin
Burgman650Gold2008


Aantal berichten : 464
Leeftijd : 61
Woonplaats : Amsterdam
Registration date : 02-12-08

xxxxxx Empty
BerichtOnderwerp: Site is teruggezet naar 23 januari.....   xxxxxx Emptydi 16 feb 2010, 16:44

Max T schreef:
Wordt behoorlijk irritant

Ik ben druk bezig het probleem op te lossen. Via het hulpforum van alle actiefora heb ik nu het forum teruggezet naar 23 januari.
Dat betekent dat misschien een aantal onderwerpen niet meer in de topics staan en dat waarschijnlijk de laatste 5 leden niet meer aanwezig/aktief zijn.
Nu maar even afwachten hoe het verder gaat.
Van Rudy heb ik inmiddels begrepen dat als hij een antwoord plaatst, dat er dan weer een link verschijnt.
Ik heb hem geadviseerd zijn pc goed te scannen en bij problemen zal hij zich terugtrekken als lid en later weer aanmelden.

groetjes, Hans. lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://suzuki-burgman-nl-be.actieforum.com
Max T




Aantal berichten : 99
Leeftijd : 66
Woonplaats : Oelegem,Belgie
Registration date : 07-12-08

xxxxxx Empty
BerichtOnderwerp: xxxxxx   xxxxxx Emptydi 16 feb 2010, 16:19

clown clown


Laatst aangepast door Max T op wo 17 maa 2010, 15:39; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
 
xxxxxx
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» xxxxxx

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Suzuki Burgman NL BE :: Algemeen-
Ga naar: