Suzuki Burgman NL BE
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Suzuki Burgman NL BE

Een forum voor alle liefhebbers van de Suzuki Burgman.
 
Inloggen  RegistrerenRegistreren  IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  GalerijGalerij  ZoekenZoeken  

 

 burgman en GPS

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Burgman650Gold2008
Admin
Burgman650Gold2008


Aantal berichten : 464
Leeftijd : 61
Woonplaats : Amsterdam
Registration date : 02-12-08

burgman en GPS Empty
BerichtOnderwerp: burgman en GPS   burgman en GPS Emptyza 06 dec 2008, 14:06

burgman en GPS Dec 26, '05 5:22 PM
by bert for everyone

In afwachting van een (hopelijk) lange zomerperiode heb ik mij een GPS MIO269+ aangekocht (Bij Mediamarket bijna 100 EUR goedkoper dan in makro).
Is er nog iemand die zulk een toestel heeft en het reeds heeft gemonteerd op een BM 650/2005?
De kleefstaander bevestigen aan de voorruit is geen probleem. De voeding echter wel tenzij je met 'open deuren' rijdt. Wie suggesties heeft mag ze laten geworden. Het warm water hoeft geen tweemaal uitgevonden te worden.

Een zalige kerstperiode en een fijne 2006 gewenst aan allen en in het bijzonder aan de beheerders van deze site.

Bert
Tags: forum: technisch
Prev: windscherm AN400
Next: "006 !!!!!

reply share



3 Comments
ChronologicalReverseThreaded
replymsn-maarten wrote on Jan 1, '06
goede dag, ik heb de mio 268 gemonteerd, wel even zelf een beugeltje maken. Ik neem niet het risico dat hij van de vooruit valt. In de auto is dat niet zo erg, maar op de motor.................

Ik heb er geen foto's van maar het beugeltje zit tussen de remvloeistofreservoirs.



Goede



replymsn-bert wrote on Jan 3, '06
bedankt maarten,

maar hoe heb je de voeding gerealiseerd.
Ik heb even gekeken tussen de remvloeistofhouders doch merk daar niet zo onmiddellijk enig bevestigingspunt. Kan je een beetje meer uitleg geven?
Met dank bij voorbaat

Bert

replymsn-wizzepis wrote on Jan 4, '06
Ik heb de voeding rechtstreeks van de accu, onder het plastic door helemaal naar voren en boven. Komt aan de linkerkant door het rooster naast de spiegel weer naar buiten.

groetjes, Thees.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://suzuki-burgman-nl-be.actieforum.com
 
burgman en GPS
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» burgman AN 400
» burgman 650
» GPS op je Burgman
» burgman 400 K4/K7
» Burgman of BMW May 19, '08 1:17 PM

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Suzuki Burgman NL BE :: Technisch-
Ga naar: