Suzuki Burgman NL BE
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Suzuki Burgman NL BE

Een forum voor alle liefhebbers van de Suzuki Burgman.
 
Inloggen  RegistrerenRegistreren  IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  GalerijGalerij  ZoekenZoeken  

 

 Burgman of BMW May 19, '08 1:17 PM

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Burgman650Gold2008
Admin
Burgman650Gold2008


Aantal berichten : 464
Leeftijd : 61
Woonplaats : Amsterdam
Registration date : 02-12-08

Burgman of BMW May 19, '08 1:17 PM Empty
BerichtOnderwerp: Burgman of BMW May 19, '08 1:17 PM   Burgman of BMW May 19, '08 1:17 PM Emptydo 12 feb 2009, 23:26

Burgman of BMW May 19, '08 1:17 PM
by gerdje47 for everyone

Beste collega's Burgman rijders,

Ik heb verschillende Burgman scooters gehad. Met de eerste 400 (een 2de handse) heb ik een ongeval gehad, toen een nieuwe 400 gekocht. Na 3 jaar (15.000km) verkocht, en een 2de handse 650 gekocht. (had ik vroeger moeten doen). Deze 650 heeft ondertussen 20.000km.

Nu heb ik de BMW 1100 RT (20.000km) overgekocht van mijn broer, en zit met sterke twijfels. Ik kan maar 1 motor houden, en kan mijn keuze niet maken. Steeds meer van mijn woon-werk verkeer doe ik met de motor (ik denk ongeveer 15.000km per jaar )
Met een BMW moet je in principe meer dan 120.000km kunnen rijden.

Wie is de km kampioen op dit forum, hoeveel km heb jij al gereden met uw 650, en wat zijn de onderhouds kosten. Voor alle zekerheid en goede raad, Ruuuuuuuudy, niet iedereen heeft de gave en zekerheid om zelf te sleutelen.

Wie is ook overgestapt naar een ander fiets....

Graag jullie mening....

Dank

Gerd

Tags: general
Prev: zoek okkazie startmotor Burgman 400 1ste model
Next: testrijder gezocht

deletereply share

===========================================

3 Comments
ChronologicalReverseThreaded
delete replymsn-gerdje47 wrote on Jun 2, '08
Beste collega's

Is er niemand op dit forum die hier een mening over heeft...

Wie is de KM kampioen op zijn 650 ???

MVG

Gerd

delete replymsn-engelandvaarder wrote on Jun 2, '08
Hoi Gerd

Wat bedoel je eigenlijk met "KM"? Kilometers? Misschien heb ik iets voorgaands niet gelezen, maar ik snap de link niet met BMW...
(Alhoewel ik best een BMW 1200 LT naast mijn Burgman 650 zou willen hebben, hoor!)

Groeten,

Peter

delete replymsn-engelandvaarder wrote on Jun 3, '08
Oeps!
Met wat sukkelachtig terugbladeren (het is hier niet altijd duidelijk) heb ik je eerste bericht gelezen, Gerd. Sorry, ik begrijp nu wat je bedoelt. Kan ik meteen antwoorden: toevallig doe ik morgen dinsdag mijn AN650 binnen voor het onderhoud van de 24.000 km. (Ik doe morgenavond op dit forum een collecte om de rekening van dit onderhoud te betalen...) Ik doe zo'n 15.000 km per jaar, en doe geen buitenlandse reizen, ongeacht mijn nickname... (ben ocharm 챕챕n keer een weekendje naar de kust van Zuid-Engeland geweest, enkele weken terug). Voor de rest ploeter ik met mijn Burgman alle dagen 14 km naar mijn werk (Brussel), doe ik de boodschappen en rij eens wat rond in het weekend.
Wat betreft het kiezen tussen de BMW en de Burgman. Moeilijk, moeilijk. De motoren verschillen te fel van mekaar om "de beste" er uit te halen, vind ik. Een BMW-onderhoud is ook duurder dan bij een ander merk, maar ja, je hebt dan als tegenprestatie een grotere inruilwaarde achteraf. Ik gok met het volgende dat ik ga zeggen, maar ik denk/speculeer dat een Burgman met 120.000 km m챕챕r versleten is in zijn totaal dan die BMW. Maar houdt dit enig steek, vrienden ex-BMW-bezitters of connaisseurs? Zelf heb ik er nooit eentje gehad, hoogstens eens mee gereden.
Enfin, Gerd, sterkte bij het kiezen, ben blij dat ik het niet hoef te doen voor jou...

Peter
Terug naar boven Ga naar beneden
https://suzuki-burgman-nl-be.actieforum.com
 
Burgman of BMW May 19, '08 1:17 PM
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» burgman 400 K4/K7
» Spiegelvervangen burgman 650
» burgman 200 ????
» burgman 400 cc - 25 kw
» Burgman 400 Aug 5, '06 11:30 PM

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Suzuki Burgman NL BE :: Algemeen-
Ga naar: