Suzuki Burgman NL BE
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Suzuki Burgman NL BE

Een forum voor alle liefhebbers van de Suzuki Burgman.
 
Inloggen  RegistrerenRegistreren  IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  GalerijGalerij  ZoekenZoeken  

 

 Burgman un200

Ga naar beneden 
+4
Ruuuuudy
Donna
Joske
chengeve
8 plaatsers
AuteurBericht
ScooterMark




Aantal berichten : 2
Leeftijd : 45
Woonplaats : Geldermalsen
Registration date : 25-04-09

Burgman un200 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Burgman un200   Burgman un200 Emptyza 25 apr 2009, 18:04

Ben nog bezig voor m'n roze papiertje eh.. tegenwoordig 'pasje' Wink Maar zodra ik geslaagd ben ga ik linea recta naar de Dealer voor de Burgman 200.
400/650 vind ik te groot en te duur, de 200 is prijsguntig en groot genoeg voor mij (zeker voor een 'beginner')voor woon/werk verkeer en wat rondtoeren.
De Yamaha X-max is een goede concurrent naast de Burg, maar qua uiterlijk oogt de Burg veel meer 'volwassen' en wat meer volume qua bagageruimte. Wink

Groeten, Mark
Terug naar boven Ga naar beneden
Burgman650Gold2008
Admin
Burgman650Gold2008


Aantal berichten : 464
Leeftijd : 61
Woonplaats : Amsterdam
Registration date : 02-12-08

Burgman un200 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Burgman un200   Burgman un200 Emptydi 24 maa 2009, 23:03

Aan iedereen die dit bericht leest,

Het maakt totaal niet uit waarmee je rijdt of waaraan je plezier beleeft.
Ik heb dit forum vanaf december j.l. voortgezet en het de naam Suzuki Burgman NL BE gegeven, puur om aan te geven dat er veel informatie te vinden is, voornamelijk voor de Nederlands-/Vlaams-taligen op het internet, over de Suzuki Burgman series. Dus ook de 125 en de 200. Dat er vooral gereden wordt in deze 2 landen met de 400 en de 650 is afhankelijk van de leveringsmogelijkheden van de desbetreffende importeurs en de afstanden/weersomstandigheden waarmee wij hier te maken hebben.
Als je een soortgelijke site zou bezoeken in Italië of Spanje, dan zou je zien dat er veel meer rijders zijn op de 125 en de 200. Puur afhankelijk dus van het klimaat en de prijzen/beschikbaarheid en het gebruiksgemak in 'warmere' landen.
Logisch dus dat er wat minder informatie te vinden is over de 125 en de 200 van Suzuki, net zoals dat je hier niet veel andere scooteraars zult aantreffen. Wat dus niet betekent dat deze niet welkom zijn. Die vinden hun weg bijv. weer op motorforum.nl.
Ondertusen is er door ruim 2900 verschillende ip-adressen vanuit 22 landen over de hele wereld naar deze site gekeken. Dus belangstelling genoeg zou ik zeggen.
Maar iedereen die we kunnen helpen met vragen en antwoorden is van harte welkom.
Samen weten we méér dan één toch?!!

Gr, Hans.
lol!


Burgzoefie schreef:
Hallo twijfelaars, dit forum heet toch "Suzuki Burgman NL BE. Dit betekent volgens mij toch dat alle Burgman rijders welkom zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://suzuki-burgman-nl-be.actieforum.com
Burgzoefie

Burgzoefie


Aantal berichten : 8
Leeftijd : 64
Woonplaats : Merksplas (B)
Registration date : 08-12-08

Burgman un200 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Burgman un200   Burgman un200 Emptyma 23 maa 2009, 15:44

Hallo twijfelaars, dit forum heet toch "Suzuki Burgman NL BE. Dit betekent volgens mij toch dat alle Burgman rijders welkom zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
le sage

le sage


Aantal berichten : 64
Leeftijd : 62
Woonplaats : maasmechelen(belgë limburg)
Registration date : 17-12-08

Burgman un200 Empty
BerichtOnderwerp: Burgman un200   Burgman un200 Emptyma 23 maa 2009, 11:04

Vandaag den dag waar men mag 30 , 50 , 70 , 90 , soms 120 km/h denk ik dat een 200cc meer dan voldoende is .
Het is gewoon een keuze dat men neemt .
het belangrijk is het plezier dat de 2 wiellen geven.



le sage cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuuuudy




Aantal berichten : 224
Leeftijd : 75
Woonplaats : Evergem Belgie ( bij GENT)
Registration date : 05-12-08

Burgman un200 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Burgman un200   Burgman un200 Emptyma 23 maa 2009, 10:40

.
Past deze ook in de gedachte van dir forum? Ik kom eigenlijk alleenmaar de 400 en 650 tegen.
Graag een reactie van jullie,


Hé Chris,

Alhoewel wij niet neerkijken op scooters met mindere cc.inhoud en deze steeds welkom zijn om met ons mee te toeren....heeft ieder voertuig zijn toepassingen hé.
We kunnen stellen dat de echte "motor" scooter te vinden is in de segmenten 500....600...en 650 cc.Wat niet wegneemt dat ook wij door de meeste echte motor rijders nog minachtend worden behandeld.Voor een 1600 of 1800 piloot is onze 500 ook maar een brommer natuurlijk.
Stel dat vanaf een 380 a 400 cc. het betere werk begint,maar met inachtname van nog enkele beperkingen.Wegligging,kracht,gewichtsverdeling...overbelasting van mechaniek bij zware lading en grote reizen.
Tusen de 125 en 300 cc. rijdt je met een scooter,zonder meer, die je overal zal brengen.Een machine die qua qualiteit en prestaties de oude 2T. Vespa's van destijds ver overtreft.Verwacht echter nooit de prestatie's,wegligging en veiligheid met een 125/200 die je zal halen met de zwaardere.Aan de andere kant is de aankoop van een 650 dan weer niet verantwoord om je dagelijks b.v.b 2X10km. te verplaatsen.Ook voor stadsverkeer is een lichtere machine meer aangewezen.
Vergeet echter nooit dat alle 1800 piloten destijds ook alle stadia hebben doorlopen vanaf 49 cc. Rolling Eyes Zelf reed ik ook met tot 1100 cc. machines.Feit dat ik en enkele vrienden terugvielen op een 650 bewijst enkel dat we niks te min vinden.Mogelijks stap ik binnen enkele jaren ook nog op een 200.....als we maar kunnen blijven rijden.....toch. cheers
Greets Ruuuuudy. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Donna

Donna


Aantal berichten : 7
Leeftijd : 58
Woonplaats : Zuidoostbeemster
Registration date : 22-03-09

Burgman un200 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Burgman un200   Burgman un200 Emptyzo 22 maa 2009, 23:05

Ik heb mezelf net ook aangemeld en ik heb ook een Burgman 200.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joske

Joske


Aantal berichten : 84
Leeftijd : 67
Woonplaats : Zedelgem (Belgie)
Registration date : 03-12-08

Burgman un200 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Burgman un200   Burgman un200 Emptyzo 11 jan 2009, 12:30

Hé Chris welkom, jaja de Burgman AN200 is jammer genoeg niet verkrijgbaar in Belgie daarom denk ik is er weinig respons over de AN200. Is wel een toffe machine.
Proficiat met uw nieuwe aanwinst
Georges
2°BeNeLux Meeting voor Burgmans
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.berloo.be
chengeve




Aantal berichten : 1
Leeftijd : 64
Woonplaats : Vleuten
Registration date : 11-01-09

Burgman un200 Empty
BerichtOnderwerp: Burgman un200   Burgman un200 Emptyzo 11 jan 2009, 12:06

Ik ben in het bezit van een Suzuki burman un200.
Past deze ook in de gedachte van dir forum? Ik kom eigenlijk alleenmaar de 400 en 650 tegen.

Ik check dit maar even..

Graag een reactie van jullie,

Groet,

Chris
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Burgman un200 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Burgman un200   Burgman un200 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Burgman un200
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Burgman of BMW May 19, '08 1:17 PM
» burgman 650
» burgman 200 ????
» burgman 400 cc - 25 kw
» burgman 400 K4/K7

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Suzuki Burgman NL BE :: Algemeen-
Ga naar: