Suzuki Burgman NL BE
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Suzuki Burgman NL BE

Een forum voor alle liefhebbers van de Suzuki Burgman.
 
Inloggen  RegistrerenRegistreren  IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  GalerijGalerij  ZoekenZoeken  

 

 Total Loss Burgman 650 Georges !!! Godzijdank geen persoonlijk letsel !!!

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Malle Pietje




Aantal berichten : 8
Leeftijd : 65
Woonplaats : Oostende
Registration date : 03-08-09

Total Loss Burgman 650 Georges !!! Godzijdank geen persoonlijk letsel !!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Total Loss Burgman 650 Georges !!! Godzijdank geen persoonlijk letsel !!!   Total Loss Burgman 650 Georges !!! Godzijdank geen persoonlijk letsel !!! Emptyma 03 aug 2009, 13:39

Oeps! De link naar de foto's stond er niet bij.

http://www.mijnalbum.nl/Album=7JIRYANG

Servus!
jocolor
Malle Pietje
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuuuudy




Aantal berichten : 224
Leeftijd : 75
Woonplaats : Evergem Belgie ( bij GENT)
Registration date : 05-12-08

Total Loss Burgman 650 Georges !!! Godzijdank geen persoonlijk letsel !!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Total Loss Burgman 650 Georges !!! Godzijdank geen persoonlijk letsel !!!   Total Loss Burgman 650 Georges !!! Godzijdank geen persoonlijk letsel !!! Emptyma 03 aug 2009, 09:43

Citaat :
Malle Pietje schreef:
Ik heb verleden jaar twee keer een toer gedaan naar de bergen. Eerst in juli de Grand Route Des Alpes (en nog het een en het ander ernaar toe, errond en terug natuurlijk), en in november twee weken naar de Pyreneën (inderdaad, met de Burgman in de sneeuw gezeten hier en daar). Mijn ervaring leert me dat een dikke 300 km per dag echt voldoende is, tenminste als die 300 km's tot een bezienswaardige route behoren. En zeker in de bergen is dat veel.
Aan de andere kant, de heenreis naar de Pyreneëen heb ik in een ruk gedaan, met enkel koffie- en maaltijdpauzes. Twaalfhonderd kilometer, zonder 1 keer autostrade te betalen. Ik was zelf een beetje verschoten dat het zo vlot ging, maar ik denk dat ik "de truc" doorheb, voor mij alleszins (dus niet voor iedereen van toepassing). Ik ben namelijk om 17 u in het centrum van België vertrokken, en heb vanaf Mons alleen Routes Nationales of Departementales genomen. Het resultaat? Geen kat op de baan 's nachts, alleen ik, mijn Burgman, goed asfalt in de meeste gevallen en wat pompende rockmuziek in de helm. Exact 24 u later kwam ik ginds aan, en eerlijk gezegd, ik was niet moe (maar heb wel prima geslapen die nacht ;-) ). En natuurlijk koud gehad, maar dat was veertien dagen zo.
Maar een enkele tussenrit hoeft dus de 300-350 km niet te overstijgen voor mij. Vandaag nog 200 km gereden in een toerrit door de Westhoek en Frans Vlaanderen, over alle kleine baantjes die er maar ooit gelegd zijn. Mijn achterste en de rest van mijn lijf waren blij dat we aangekomen waren. En op zo'n toerrit zijn er blijkbaar nog weinig motards die genieten van de omgeving als ze rijden, aan de snelheid te zien waarmee ze op die baantjes rijden. Ik heb geprobeerd even een snelle gast te volgen op zo'n betonnen baantje van drie meter breed: bij 110 km/uur heb ik hem laten wegrijden... maar da's voor een ander topic;-) )

Ik heb vlug een online-foto-albummeke aangemaakt met een paar foto's erin van het reisje naar de Pyreneën.
Gewoon klikken op de onderstaande link.
Servus!
jocolor
Malle Pietje

Hallo malle Pietje,
Wij zijn het volledig met elkaar eens zo te zien.Ben eens benieuwd naar het relaas van Joske met zijn vooropgestelde 400 a 500 km. per dag.Er zijn twee vrouwen mee met een 200cc. en een 250cc.Toen we vroeger een dagrit deden van 200 km. had één van die twee het reeds knap moeilijk. Rolling Eyes Samen met de aanrijroute zit je op zo'n dagritje ook rap over de 300 km. hé.Nee hoor Piet,zoals jij ook zegt 300 a 350 km. is voldoende als je nog van je dag wil genieten langs mooie kleine wegen.Mogelijks heb ik met mijn 15.000 km. scooter/motor reizen per jaar te weinig ervaring.... Embarassed
Greets Ruuuuudy. Laughing Wink


Laatst aangepast door Ruuuuudy op wo 05 aug 2009, 15:18; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Malle Pietje




Aantal berichten : 8
Leeftijd : 65
Woonplaats : Oostende
Registration date : 03-08-09

Total Loss Burgman 650 Georges !!! Godzijdank geen persoonlijk letsel !!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Total Loss Burgman 650 Georges !!! Godzijdank geen persoonlijk letsel !!!   Total Loss Burgman 650 Georges !!! Godzijdank geen persoonlijk letsel !!! Emptyma 03 aug 2009, 02:10

Ik heb verleden jaar twee keer een toer gedaan naar de bergen. Eerst in juli de Grand Route Des Alpes (en nog het een en het ander ernaar toe, errond en terug natuurlijk), en in november twee weken naar de Pyreneën (inderdaad, met de Burgman in de sneeuw gezeten hier en daar). Mijn ervaring leert me dat een dikke 300 km per dag echt voldoende is, tenminste als die 300 km's tot een bezienswaardige route behoren. En zeker in de bergen is dat veel.
Aan de andere kant, de heenreis naar de Pyreneëen heb ik in een ruk gedaan, met enkel koffie- en maaltijdpauzes. Twaalfhonderd kilometer, zonder 1 keer autostrade te betalen. Ik was zelf een beetje verschoten dat het zo vlot ging, maar ik denk dat ik "de truc" doorheb, voor mij alleszins (dus niet voor iedereen van toepassing). Ik ben namelijk om 17 u in het centrum van België vertrokken, en heb vanaf Mons alleen Routes Nationales of Departementales genomen. Het resultaat? Geen kat op de baan 's nachts, alleen ik, mijn Burgman, goed asfalt in de meeste gevallen en wat pompende rockmuziek in de helm. Exact 24 u later kwam ik ginds aan, en eerlijk gezegd, ik was niet moe (maar heb wel prima geslapen die nacht ;-) ). En natuurlijk koud gehad, maar dat was veertien dagen zo.
Maar een enkele tussenrit hoeft dus de 300-350 km niet te overstijgen voor mij. Vandaag nog 200 km gereden in een toerrit door de Westhoek en Frans Vlaanderen, over alle kleine baantjes die er maar ooit gelegd zijn. Mijn achterste en de rest van mijn lijf waren blij dat we aangekomen waren. En op zo'n toerrit zijn er blijkbaar nog weinig motards die genieten van de omgeving als ze rijden, aan de snelheid te zien waarmee ze op die baantjes rijden. Ik heb geprobeerd even een snelle gast te volgen op zo'n betonnen baantje van drie meter breed: bij 110 km/uur heb ik hem laten wegrijden... maar da's voor een ander topic;-) )

Ik heb vlug een online-foto-albummeke aangemaakt met een paar foto's erin van het reisje naar de Pyreneën.
Gewoon klikken op de onderstaande link.
Servus!
jocolor
Malle Pietje
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuuuudy




Aantal berichten : 224
Leeftijd : 75
Woonplaats : Evergem Belgie ( bij GENT)
Registration date : 05-12-08

Total Loss Burgman 650 Georges !!! Godzijdank geen persoonlijk letsel !!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Total Loss Burgman 650 Georges !!! Godzijdank geen persoonlijk letsel !!!   Total Loss Burgman 650 Georges !!! Godzijdank geen persoonlijk letsel !!! Emptyma 20 jul 2009, 10:42

Citaat :
Joske schreef:
Heb reeds jaren een pechverhelping bij Ethias voor onze 3 voertuigen met vervangwagen in gans Europa.
We rijden naar Tirol met 2 overnachtingen één voor het Zwarte Woud en één aan de Bodensee, de terugroute rijden we door de Vogezen alsook met 2 overnachtingen. Dus per dag rijden we ongeveer een 400 km. à 500 km. De vakantie start als we van huis vertrekken tot we terug komen aan onze deur dus geen haast.
In Tirol doen we enkele passen Timmeljoch, Zugspitz en de kastelen Linderhof en Neuschwanstein. Nu nog hopend dat de weergoden mee reizen.
Georges Smile

Hé Georges,
Wij reizen sinds onze pensioenering constant rond met de scoot.Regelmatig worden we vergezeld van andere scooter vrienden.Autostrade nemen we quasi nooit.S'middags stoppen we een klein uurtje voor het middagmaal,tussen morgen-middag en middag-avond stoppen we voor een koffie of zo.S'avonds gaan we in een B&B of goedkoper hotel (Etap groep).Maar 400 a 500 km. per dag is veel,heel veel,zeker wetende dat jullie nog een 200 en een 250 (ook beladen) meehebben.Zijn pas terug uit Normandie en deden de laatste dag 400 km. langs N en D wegen.Toch net 8 uur onderweg geweest hoor en er was geen verkeer en wij waren alleen met de 650.Vorig jaar zijn we met 2 650 tigs en een 400 van Luts tegen Cochem teruggekomen,ook langs kleinere wegen.500 km. op de teller.Zéér mooie trip langs de Moezel en rond Luxemburg,doch gezien de reacties van de 2 anderen een mooie maar zéér (te) lange tocht.
Vanaf nu houden we het op een 350 km. per dag wat gezien onze ruime ervaring een mooi gemiddelde is.500 km. is te doen voor één dag of zo en gedeeltelijk langs autoweg/autostrade.Voor meerdere dagen,b.v.b onze 4.100 km. rondreis rond Frankrijk en Andorra houden we het op een 300 a 350 km. per dag.Op plaatsen met een te bezoeken item blijven we 2 dagen v.b. Lourdes, Mont St. Michel,St.Nazaire.......Ben eens nieuwschierig naar julie bevindingen,zeker wetende dat er 2 vrouwen met relatief lichte machientjes meerijden.
Greets Ruuuuudy.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joske

Joske


Aantal berichten : 84
Leeftijd : 67
Woonplaats : Zedelgem (Belgie)
Registration date : 03-12-08

Total Loss Burgman 650 Georges !!! Godzijdank geen persoonlijk letsel !!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Total Loss Burgman 650 Georges !!! Godzijdank geen persoonlijk letsel !!!   Total Loss Burgman 650 Georges !!! Godzijdank geen persoonlijk letsel !!! Emptyzo 19 jul 2009, 19:44

Heb reeds jaren een pechverhelping bij Ethias voor onze 3 voertuigen met vervangwagen in gans Europa.
We rijden naar Tirol met 2 overnachtingen één voor het Zwarte Woud en één aan de Bodensee, de terugroute rijden we door de Vogezen alsook met 2 overnachtingen. Dus per dag rijden we ongeveer een 400 km. à 500 km. De vakantie start als we van huis vertrekken tot we terug komen aan onze deur dus geen haast.
In Tirol doen we enkele passen Timmeljoch, Zugspitz en de kastelen Linderhof en Neuschwanstein. Nu nog hopend dat de weergoden mee reizen.
Georges Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.berloo.be
Ruuuuudy




Aantal berichten : 224
Leeftijd : 75
Woonplaats : Evergem Belgie ( bij GENT)
Registration date : 05-12-08

Total Loss Burgman 650 Georges !!! Godzijdank geen persoonlijk letsel !!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Total Loss Burgman 650 Georges !!! Godzijdank geen persoonlijk letsel !!!   Total Loss Burgman 650 Georges !!! Godzijdank geen persoonlijk letsel !!! Emptyzo 19 jul 2009, 19:11

Citaat :
[quote="Joske"]Ziezo, al 9250 km met de nieuwe Burgman Executive 650 K9 in 4 maanden, nu in aug. gaan we met de scooters (Honda Foresight Karina, Honda S-WT 400 van Werner en een Sym Joyeride 200 van Ria) op reis naar Tirol.
Denk eerste eens langs te gaan naar mijn dealer voor een controle.
Enkele toegevoegde opties: Mistlichten voor en achter, Xenon lichten, nieuwe topcase Maxia 3 van Givi plus stoplichten, extra stoplicht, GPS Zumo 550.
Nog een prettige reis aan allen en tot later
Georges


Hé Georges en Co.,

Prettige reis gewenst en veilig terug.Al gedacht aan de gratis pechverhelping in binnen en buitenland via Total? Enkel per voertuig (motor) 8 liter tanken in de maand.Ik heb de volledige reisbijstand van V.A.B. in buitenland en de Total er bijgenomen voor binnenland.
Belangrijk is ook bij uw nieuwe machine de bougie's en de ontstekingskoppen op bevestiging na te zien. Exclamation Deze items hebben reeds menigmaal voor ergernis gezorgt bij de AN650 riders.
Beetje motor olie meenemen is ook aangeraden,kwestie van in geval van nood geen olie te moeten vermengen met andere soorten.Verder het nazicht niet over laten aan derden,zelf doen pas dan weet je zeker wat er aan de machine is gebeurd.Jij zit uiteraard met je 4 jaar garantie,maar een grondig nazicht zelf doen moet toch kunnen.Enkel periodiek onderhoud en herstellingen vallen onder de dealer plicht.
Allee,wij kijken al uit om jullie reisverslag en foto's te zien verschijnen op jullie forum of op jou site. Rolling Eyes
Greets Mo & Ruuuuudy. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Joske

Joske


Aantal berichten : 84
Leeftijd : 67
Woonplaats : Zedelgem (Belgie)
Registration date : 03-12-08

Total Loss Burgman 650 Georges !!! Godzijdank geen persoonlijk letsel !!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Total Loss Burgman 650 Georges !!! Godzijdank geen persoonlijk letsel !!!   Total Loss Burgman 650 Georges !!! Godzijdank geen persoonlijk letsel !!! Emptyzo 19 jul 2009, 08:57

Ziezo, al 9250 km met de nieuwe Burgman Executive 650 K9 in 4 maanden, nu in aug. gaan we met de scooters (Honda Foresight Karina, Honda S-WT 400 van Werner en een Sym Joyeride 200 van Ria) op reis naar Tirol.
Denk eerste eens langs te gaan naar mijn dealer voor een controle.
Enkele toegevoegde opties: Mistlichten voor en achter, Xenon lichten, nieuwe topcase Maxia 3 van Givi plus stoplichten, extra stoplicht, GPS Zumo 550.
Nog een prettige reis aan allen en tot later
Georges


[img]Total Loss Burgman 650 Georges !!! Godzijdank geen persoonlijk letsel !!! Burgmanexecutivek922cor.th[/img] deze is nog zonder mistlichten
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.berloo.be
Ruuuuudy




Aantal berichten : 224
Leeftijd : 75
Woonplaats : Evergem Belgie ( bij GENT)
Registration date : 05-12-08

Total Loss Burgman 650 Georges !!! Godzijdank geen persoonlijk letsel !!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Total Loss Burgman 650 Georges !!! Godzijdank geen persoonlijk letsel !!!   Total Loss Burgman 650 Georges !!! Godzijdank geen persoonlijk letsel !!! Emptyzo 29 maa 2009, 14:34

[quote="Burgman650Gold2008"]Er zit nu 15 bar lucht in de banden ipv 2,4 bar......... bounce Razz Very Happy Razz Razz Vandaar.......!!!!! lol!

Andere oorzaak,onze Georges is door de klap van z'n aanrijding ingekort... Razz .. hij zal weer kwaad op me zijn...... Mad
Greets Ruuuuudy. cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Burgman650Gold2008
Admin
Burgman650Gold2008


Aantal berichten : 464
Leeftijd : 61
Woonplaats : Amsterdam
Registration date : 02-12-08

Total Loss Burgman 650 Georges !!! Godzijdank geen persoonlijk letsel !!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Total Loss Burgman 650 Georges !!! Godzijdank geen persoonlijk letsel !!!   Total Loss Burgman 650 Georges !!! Godzijdank geen persoonlijk letsel !!! Emptyzo 29 maa 2009, 12:51

Er zit nu 15 bar lucht in de banden ipv 2,4 bar......... bounce Razz Very Happy Razz Razz Vandaar.......!!!!! lol!

Ruuuuudy schreef:
Eerste rij ervaring zeer postief zit hoger dan vroeger

Georges,
Nog hoger en dat was vroeger al een sruikelpunt voor potentiele kopers.Aan wat zou dat te wijten zijn Georges? De brandstoftank zou verplaatst zijn hoorde ik.Kan me technisch niks anders indenken wat het verhogen van het zadel noodzakelijk maakt.Weet jij trouwens nergens een proefrit 2.009 model staan.
Greets Ruuuuudy.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://suzuki-burgman-nl-be.actieforum.com
Ruuuuudy




Aantal berichten : 224
Leeftijd : 75
Woonplaats : Evergem Belgie ( bij GENT)
Registration date : 05-12-08

Total Loss Burgman 650 Georges !!! Godzijdank geen persoonlijk letsel !!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Total Loss Burgman 650 Georges !!! Godzijdank geen persoonlijk letsel !!!   Total Loss Burgman 650 Georges !!! Godzijdank geen persoonlijk letsel !!! Emptyzo 29 maa 2009, 12:31

Eerste rij ervaring zeer postief zit hoger dan vroeger

Georges,
Nog hoger en dat was vroeger al een struikelpunt voor potentiele kopers.Aan wat zou dat te wijten zijn Georges? De brandstoftank zou verplaatst zijn hoorde ik.Kan me technisch niks anders indenken wat het verhogen van het zadel noodzakelijk maakt.Weet jij trouwens nergens een proefrit 2.009 model staan.
Greets Ruuuuudy.


Laatst aangepast door Ruuuuudy op zo 29 maa 2009, 14:27; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Burgman650Gold2008
Admin
Burgman650Gold2008


Aantal berichten : 464
Leeftijd : 61
Woonplaats : Amsterdam
Registration date : 02-12-08

Total Loss Burgman 650 Georges !!! Godzijdank geen persoonlijk letsel !!! Empty
BerichtOnderwerp: Gefeliciteerd   Total Loss Burgman 650 Georges !!! Godzijdank geen persoonlijk letsel !!! Emptyzo 29 maa 2009, 11:39

Hoi Georges,

Gefeliciteerd. Eindelijk binnen. Was het wachten wel waard toch. Heel veel veilige kilometers toegewenst en we komen hem bewonderen eind april.

Groetjes, Hans. lol!

Joske schreef:
Joepi, de nieuwe Burgman is toegekomen vandaag de baan op, het is geen Burgman Executive 650 Z K8 maar een Burgman Executive 650 K9. Idem zoals de Z versie.
Nu wat km rijden voor het Burgman Meeting.
Allé terug van weg geweest
Georges cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
https://suzuki-burgman-nl-be.actieforum.com
Ruuuuudy




Aantal berichten : 224
Leeftijd : 75
Woonplaats : Evergem Belgie ( bij GENT)
Registration date : 05-12-08

Total Loss Burgman 650 Georges !!! Godzijdank geen persoonlijk letsel !!! Empty
BerichtOnderwerp: proefrit AN 650   Total Loss Burgman 650 Georges !!! Godzijdank geen persoonlijk letsel !!! Emptyza 28 maa 2009, 13:53

Hé Scooteraars,

Weet soms iemand een test AN650 2009 staan?( ben uit Belgie Gent) Zou graag eens zelf ondervinden of het rijcomfort nu beter is.Alsook het effect van de zadel en handvat verwarming intersseren me wel.
Mijn K4 voldoet zeker op alle gebied,alleen met mijn gebrekkige ruggegraat valt de hardheid van vooral de voorvork niet mee.Waarom steken die Jappen daar toch geen gasvering in?
Greets Ruuuuudy.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joske

Joske


Aantal berichten : 84
Leeftijd : 67
Woonplaats : Zedelgem (Belgie)
Registration date : 03-12-08

Total Loss Burgman 650 Georges !!! Godzijdank geen persoonlijk letsel !!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Total Loss Burgman 650 Georges !!! Godzijdank geen persoonlijk letsel !!!   Total Loss Burgman 650 Georges !!! Godzijdank geen persoonlijk letsel !!! Emptyza 28 maa 2009, 12:05

Ja, de nieuwe Burgman Executieve 650 K9 met handverwarming en zadelverwaring ook een rode belichting van de kilometerteller alles zoals de Z versie.
Eerste rij ervaring zeer postief zit hoger dan vroeger oof de verlichting in rood mooi en zacht voor naar te zien heb ook Xenon lichten geplaats en dat is een aanrader voor wie vele km rijd een zee van licht. Gekocht bij Hans
Heb heb ik al 350 km erop zitten vanaf volgende week terug aan het werk dus de km. zalllen oplopen dagelijks 75 km.
Ook positef van Suzuki dat ik 4 jaar garantie heb met de Temptation Days nu ben ik gerust voor met SECTV je weet nooi hé
Prettig weekend aan allen
En tot Laters
Georges Bike Parts & Things
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.berloo.be
Ruuuuudy




Aantal berichten : 224
Leeftijd : 75
Woonplaats : Evergem Belgie ( bij GENT)
Registration date : 05-12-08

Total Loss Burgman 650 Georges !!! Godzijdank geen persoonlijk letsel !!! Empty
BerichtOnderwerp: verse 650   Total Loss Burgman 650 Georges !!! Godzijdank geen persoonlijk letsel !!! Emptyvr 27 maa 2009, 20:43

Hé Georges,

Graag eens je bevindingen i.v.m. je verse machine.Verwarmingen stuur en zadel e.d..Naar het schijnt zouden die 2.009 rijden als een Hovercraft, naar berichten op het NL. motor forum.De mijne is eerder keihard te noemen.We wachten benieuwd jouw relaas af maat. Rolling Eyes
Greets Ruuuuudy. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
le sage

le sage


Aantal berichten : 64
Leeftijd : 62
Woonplaats : maasmechelen(belgë limburg)
Registration date : 17-12-08

Total Loss Burgman 650 Georges !!! Godzijdank geen persoonlijk letsel !!! Empty
BerichtOnderwerp: Godzijdank geen persoonlijk letsel !!!   Total Loss Burgman 650 Georges !!! Godzijdank geen persoonlijk letsel !!! Emptyvr 27 maa 2009, 00:39

proficiat !!!!
veel veillig kilometers gewenst. cheers cheers cheers



Le sage Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuuuudy




Aantal berichten : 224
Leeftijd : 75
Woonplaats : Evergem Belgie ( bij GENT)
Registration date : 05-12-08

Total Loss Burgman 650 Georges !!! Godzijdank geen persoonlijk letsel !!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Total Loss Burgman 650 Georges !!! Godzijdank geen persoonlijk letsel !!!   Total Loss Burgman 650 Georges !!! Godzijdank geen persoonlijk letsel !!! Emptydo 26 maa 2009, 16:17

Citaat :
Joske schreef:
Joepi, de nieuwe Burgman is toegekomen vandaag de baan op, het is geen Burgman Executive 650 Z K8 maar een Burgman Executive 650 K9. Idem zoals de Z versie.
Nu wat km rijden voor het Burgman Meeting.
Allé terug van weg geweest
Georges cheers

Proficiat Georges,
Hoop dat je meer geluk hebt met je verse machine.Toch voorzichtig man,het regent en de nieuwe banden zijn spekglad.Beter wachten op een droge dag om de rubber ruw te zetten.Natuurlijk zal de a.b.s. veel opvangen,maar toch opletten bij het bochtenwerk.Persoonlijk zou ik vooraleer te vertrekken de Burg op de midden pikkel plaatsen en het draaiende wiel met grof schuurpapier schuren. (met draaiende motor).Voorwiel is iets moeilijker natuurlijk,maar moeilijk gaat ook. Rolling Eyes
Vele probleemloze en veilige km. gewenst.
Greets Ruuuuudy. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Joske

Joske


Aantal berichten : 84
Leeftijd : 67
Woonplaats : Zedelgem (Belgie)
Registration date : 03-12-08

Total Loss Burgman 650 Georges !!! Godzijdank geen persoonlijk letsel !!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Total Loss Burgman 650 Georges !!! Godzijdank geen persoonlijk letsel !!!   Total Loss Burgman 650 Georges !!! Godzijdank geen persoonlijk letsel !!! Emptydo 26 maa 2009, 15:14

Joepi, de nieuwe Burgman is toegekomen vandaag de baan op, het is geen Burgman Executive 650 Z K8 maar een Burgman Executive 650 K9. Idem zoals de Z versie.
Nu wat km rijden voor het Burgman Meeting.
Allé terug van weg geweest
Georges cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.berloo.be
Joske

Joske


Aantal berichten : 84
Leeftijd : 67
Woonplaats : Zedelgem (Belgie)
Registration date : 03-12-08

Total Loss Burgman 650 Georges !!! Godzijdank geen persoonlijk letsel !!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Total Loss Burgman 650 Georges !!! Godzijdank geen persoonlijk letsel !!!   Total Loss Burgman 650 Georges !!! Godzijdank geen persoonlijk letsel !!! Emptydo 05 maa 2009, 15:10

Suzuki Temptation Days: 4 jaar garantie op uw nieuwe Suzuki motor!
Suzuki.be
Nu nog even wachten voor de levering van de Nieuwe Burgman Executive 650 Z.
Georges
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.berloo.be
Burgman650Gold2008
Admin
Burgman650Gold2008


Aantal berichten : 464
Leeftijd : 61
Woonplaats : Amsterdam
Registration date : 02-12-08

Total Loss Burgman 650 Georges !!! Godzijdank geen persoonlijk letsel !!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Total Loss Burgman 650 Georges !!! Godzijdank geen persoonlijk letsel !!!   Total Loss Burgman 650 Georges !!! Godzijdank geen persoonlijk letsel !!! Emptydi 03 maa 2009, 15:59

Joske schreef:
Ja het is beslist het word een nieuwe Burgman Executive 650 Z Grijs. Normaal heb ik het de 4de week van maart met de Suzuki promotie (4 jaar garantie)
Nu maar wachten hé
Georges[img]Total Loss Burgman 650 Georges !!! Godzijdank geen persoonlijk letsel !!! Burgmangrijs650z.th[/img]

Van harte gefeliciteerd met de nieuwe aankoop. En nu maar afwachten.

Hans lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://suzuki-burgman-nl-be.actieforum.com
Ruuuuudy




Aantal berichten : 224
Leeftijd : 75
Woonplaats : Evergem Belgie ( bij GENT)
Registration date : 05-12-08

Total Loss Burgman 650 Georges !!! Godzijdank geen persoonlijk letsel !!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Total Loss Burgman 650 Georges !!! Godzijdank geen persoonlijk letsel !!!   Total Loss Burgman 650 Georges !!! Godzijdank geen persoonlijk letsel !!! Emptyza 28 feb 2009, 13:46

Citaat :
Joske schreef:
Garantie jaja, vraag met maar eens na bij uw daeler in Belgie wat Suzuki geeft in de week 23-29 maart. Moet geloof ik ingeschreven zijn die periode.
Succes nog even wachten op de nieuwe Burgman
Georges (Joske)

Hé Georges,

Dus als ik je goed begrijp waren de 4 jaar garantie wel degelijk gedaan per eind Januari.
Komt er een nieuwe actie van Suzuki enkel voor de week van 23-29 Maart ongeacht of je de "Burg" nu reeds besteld.Begrijp echter niet dat hij moet ingeschreven worden dan ?Is de factuurdatum dan niet voldoende voor Suzuki ? Rolling Eyes
Greets Ruuuuudy. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Joske

Joske


Aantal berichten : 84
Leeftijd : 67
Woonplaats : Zedelgem (Belgie)
Registration date : 03-12-08

Total Loss Burgman 650 Georges !!! Godzijdank geen persoonlijk letsel !!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Total Loss Burgman 650 Georges !!! Godzijdank geen persoonlijk letsel !!!   Total Loss Burgman 650 Georges !!! Godzijdank geen persoonlijk letsel !!! Emptyza 28 feb 2009, 12:42

Garantie jaja, vraag met maar eens na bij uw daeler in Belgie wat Suzuki geeft in de week 23-29 maart. Moet geloof ik ingeschreven zijn die periode.
Succes nog even wachten op de nieuwe Burgman
Georges (Joske)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.berloo.be
le sage

le sage


Aantal berichten : 64
Leeftijd : 62
Woonplaats : maasmechelen(belgë limburg)
Registration date : 17-12-08

Total Loss Burgman 650 Georges !!! Godzijdank geen persoonlijk letsel !!! Empty
BerichtOnderwerp: Total Loss Burgman 650 Georges !!! Godzijdank geen persoonlijk letsel !!!   Total Loss Burgman 650 Georges !!! Godzijdank geen persoonlijk letsel !!! Emptyvr 27 feb 2009, 21:24

dat begrijp ik ook niet.
ik heb mijn burg400 de 5 januari ingeschreven om van 4 j garantie te kunnen genieten,
uiterste datum einde januari anders terug 2j garanties.
Is ze toch dan verlengd?

Als het zo is ,is het fantastische voor joske.


le sage
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuuuudy




Aantal berichten : 224
Leeftijd : 75
Woonplaats : Evergem Belgie ( bij GENT)
Registration date : 05-12-08

Total Loss Burgman 650 Georges !!! Godzijdank geen persoonlijk letsel !!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Total Loss Burgman 650 Georges !!! Godzijdank geen persoonlijk letsel !!!   Total Loss Burgman 650 Georges !!! Godzijdank geen persoonlijk letsel !!! Emptyvr 27 feb 2009, 20:26

Citaat :
Joske schreef:
Ja het is beslist het word een nieuwe Burgman Executive 650 Z Grijs. Normaal heb ik het de 4de week van maart met de Suzuki promotie (4 jaar garantie)
Nu maar wachten hé
Georges[img]Total Loss Burgman 650 Georges !!! Godzijdank geen persoonlijk letsel !!! Burgmangrijs650z.th[/img]

Kijk ,dat begrijp ik weer niet.Ze hielden bij hoog en bij laag staande dat de saloncondities en de 4 jaar garantie slechts telden tot eind Januari.Ik informeerde nog enkele dagen voordien en men bevestigde nogmaals dat alle bestellingen ten laatste op Vrijdag 30 Januari moesten binnen zijn bij Suzuki.Toen heb ik mijn te koop aanbod ingetrokken,wegens voor mij niet meer interessant.Verlies van 2% extra korting en slechts 2 jaar garantie.Schijnbaar hebben ze nadien toch nog de aanbiedingen verlengt.Kan ook zijn dat ze de verkoop een beetje wilden forcéren.Er schort schijnbaar wat bij de administratie van Suzuki.Zo wisten verschillende dealers nog niks officieel van de 4 jaar garantie 2 dagen na het begin van het salon.Rare toestanden vind ik toch,maar goed uitgekomen voor Georges......2 jaar extra garantie....best meegenomen. Laughing Maakt de pil van het verlies iets minder bitter.
Greets Ruuuuudy. Wink

P.s. Toch geen witte genomen Georges?Ik zag hem in het echt en de speciale witte kleur was nochtans fantastisch mooi.Maar jou keuze hé.Nu rijden we bijna allen met een zilver grijze Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
Joske

Joske


Aantal berichten : 84
Leeftijd : 67
Woonplaats : Zedelgem (Belgie)
Registration date : 03-12-08

Total Loss Burgman 650 Georges !!! Godzijdank geen persoonlijk letsel !!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Total Loss Burgman 650 Georges !!! Godzijdank geen persoonlijk letsel !!!   Total Loss Burgman 650 Georges !!! Godzijdank geen persoonlijk letsel !!! Emptyvr 27 feb 2009, 15:35

Ja het is beslist het word een nieuwe Burgman Executive 650 Z Grijs. Normaal heb ik het de 4de week van maart met de Suzuki promotie (4 jaar garantie)
Nu maar wachten hé
Georges[img]Total Loss Burgman 650 Georges !!! Godzijdank geen persoonlijk letsel !!! Burgmangrijs650z.th[/img]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.berloo.be
Burgman650Gold2008
Admin
Burgman650Gold2008


Aantal berichten : 464
Leeftijd : 61
Woonplaats : Amsterdam
Registration date : 02-12-08

Total Loss Burgman 650 Georges !!! Godzijdank geen persoonlijk letsel !!! Empty
BerichtOnderwerp: Nederland op z'n smalst.   Total Loss Burgman 650 Georges !!! Godzijdank geen persoonlijk letsel !!! Emptywo 25 feb 2009, 01:42

Trouwens, in Nederland kunnen we er ook wat van hóór.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://suzuki-burgman-nl-be.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Total Loss Burgman 650 Georges !!! Godzijdank geen persoonlijk letsel !!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Total Loss Burgman 650 Georges !!! Godzijdank geen persoonlijk letsel !!!   Total Loss Burgman 650 Georges !!! Godzijdank geen persoonlijk letsel !!! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Total Loss Burgman 650 Georges !!! Godzijdank geen persoonlijk letsel !!!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Leeftijd Burgman rijders??
» Geen intresse ???????
» burgman 650
» burgman 400 K4/K7
» xxxxxxxxx

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Suzuki Burgman NL BE :: Algemeen-
Ga naar: