Suzuki Burgman NL BE
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Suzuki Burgman NL BE

Een forum voor alle liefhebbers van de Suzuki Burgman.
 
Inloggen  RegistrerenRegistreren  IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  GalerijGalerij  ZoekenZoeken  

 

 Instructieboekje Burgman K8 400 gezocht

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
kemp0111

kemp0111


Aantal berichten : 13
Leeftijd : 51
Woonplaats : m
Registration date : 19-09-09

Instructieboekje Burgman K8 400 gezocht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Instructieboekje Burgman K8 400 gezocht   Instructieboekje Burgman K8 400 gezocht Emptyza 19 sep 2009, 12:48

Beste Scooterlover,

Ik heb zelf een 400 K8 en ben in bezit van een instructieboekje. Als je je e-mail adres opgeeft zal ik hem voor je inscannen.

Gr Renzo
Terug naar boven Ga naar beneden
Burgman650Gold2008
Admin
Burgman650Gold2008


Aantal berichten : 464
Leeftijd : 61
Woonplaats : Amsterdam
Registration date : 02-12-08

Instructieboekje Burgman K8 400 gezocht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Instructieboekje Burgman K8 400 gezocht   Instructieboekje Burgman K8 400 gezocht Emptyza 19 sep 2009, 10:44

Hoi Scooterlover,

Ikzelf ben de laatste maanden weinig op het forum geweest door prive-omstandigheden. Ik heb je vraag gezien en het is een idee om eens te kijken in de leden lijst wie ook met het zelfde type Burgman rijdt, en te vragen of diegene misschien een instructieboekje heeft en toevallig een scanner zodat je het in digitale versie kunt bekijken.

Succes, Hans. lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://suzuki-burgman-nl-be.actieforum.com
Scooterlover




Aantal berichten : 3
Leeftijd : 114
Woonplaats : Atlantis
Registration date : 03-09-09

Instructieboekje Burgman K8 400 gezocht Empty
BerichtOnderwerp: Instructieboekje Burgman K8 400 gezocht   Instructieboekje Burgman K8 400 gezocht Emptywo 16 sep 2009, 00:24

Sinds ik mijn Burgje tweedehands gekocht heb, heb ik geen handleiding erbij gekregen. De vorige eigenaar vond hem niet meer. Ik heb hard gezocht op google maar kan hem niet vinden. Moest iemand deze hebben voor een model 2007+ in digitale versie zou ik je erg dankbaar zijn of een linkje. Let wel ik zoek geen service manual, gewoon het instructieboekje wat je krijgt bij de aankoop. Alvast bedankt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Instructieboekje Burgman K8 400 gezocht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Instructieboekje Burgman K8 400 gezocht   Instructieboekje Burgman K8 400 gezocht Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Instructieboekje Burgman K8 400 gezocht
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» burgman 650
» testrijder gezocht
» Gezocht: Bagagewagen
» Burgman 200 of 400
» Burgman of BMW May 19, '08 1:17 PM

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Suzuki Burgman NL BE :: Algemeen-
Ga naar: