Suzuki Burgman NL BE
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Suzuki Burgman NL BE

Een forum voor alle liefhebbers van de Suzuki Burgman.
 
Inloggen  RegistrerenRegistreren  IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  GalerijGalerij  ZoekenZoeken  

 

 Hoe de "tupperware" verwijderen?

Ga naar beneden 
AuteurBericht
'Burgi'Will

'Burgi'Will


Aantal berichten : 42
Leeftijd : 69
Woonplaats : Turnhout (B)
Registration date : 08-12-08

Hoe de "tupperware" verwijderen? Empty
BerichtOnderwerp: Hoe de "tupperware" verwijderen?   Hoe de "tupperware" verwijderen? Emptywo 03 nov 2010, 22:14

Hoi jongens,

nu de bladeren van de bomen vallen, de winter voor de deur staat en ik mijn scootertje een grondige poetsbeurt en een grote onderhoudsbeurt [vervangen van de olie (engine, transmission, final gear drive), koelvloeistof, remvloeistof en bougies] wil geven, heb ik besloten van de scooter van alle “tupperware” te ontdoen.

Ik heb ondertussen reeds volgende “tupperware” (ik gebruik hiervoor de Engelse benaming omdat ik de correcte Nederlandse vertaling ervan niet ken) verwijderd: “Front Fender”, “Wind Shield”, “Lower Leg Shield”, “Maintenance Lid”, “Leg Side Cover Left & Right”, “Front Panel”, “Handlebar Covers”, “Front Leg Cover” en “Leg Shield”.

Ik wilde nu de “Front Box” verwijderen en heb hiervoor eerst het werkplaatshandboek en LeDude’s Burgman Center ( http://sites.google.com/site/testburgmancenter02/ ) geraadpleegd maar het lukt me niet. De “box” blijft achteraan (aansluiting met het “Floor Board”) klemmen. Ik durf niet door te trekken uit angst iets te zullen (af)breken. De “Box” bovenaan eerst naar voor trekken om dan de onderkant naar achter te duwen, is geen optie omdat de achterzijde van het handschoenenkastje (wat één geheel vormt met de “Box”) tussen het frame steekt.

Heeft iemand ervaring met het verwijderen van de“tupperware” en meer bepaald met het verwijderen van die “Front Box”?

Grtz
Will
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hoe de "tupperware" verwijderen?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Verwijderen accu Burgman 400

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Suzuki Burgman NL BE :: Technisch-
Ga naar: