Suzuki Burgman NL BE
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Suzuki Burgman NL BE

Een forum voor alle liefhebbers van de Suzuki Burgman.
 
Inloggen  RegistrerenRegistreren  IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  GalerijGalerij  ZoekenZoeken  

 

 Verlichting AN650 K4???

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Burgman650Gold2008
Admin
Burgman650Gold2008


Aantal berichten : 464
Leeftijd : 61
Woonplaats : Amsterdam
Registration date : 02-12-08

Verlichting AN650 K4??? Empty
BerichtOnderwerp: Verlichting AN650 K4???   Verlichting AN650 K4??? Emptyvr 05 dec 2008, 00:18

Verlichting AN650 K4??? Jul 13, '08 2:09 AM
by _henz_the_men for everyone

Beste mensen,

Toen ik vandaag op mijn nieuwe aanwinst reed, viel het me op dat menig automobilist naar mij aan het knipperen was. Dacht dat ze vonden dat mijn Burgman zo mooi was... Maar helaas lijkt het erop dat ze verblind werden door mijn motor.

Als je voor de motor staat (er naar toe kijkt) heb ik links een "grote"lamp die constant brand. Dit is een Philips H4 12v 55 of 60W (ben even vergeten).

De rechter lamp brand niet. Daar zit een kleine lamp in waarvan ik niet kan zien hoe sterk die is. Als je het grootlicht opzet gaat deze branden.

Het lijkt erop dat de lampen in de verkeerde fitting zit maar ik kan ze niet omruilen. Past niet. Doe ik wat verkeerd? Of kan je de lampen nog in hoogte verstellen?

Alvast hartelijk dank,

Hans uit de lage landen....
Tags: forum: technisch
Prev: Kleding
Next: claxon 650

deletereply share



8 Comments
ChronologicalReverseThreaded
delete replymsn-_henz_the_men wrote on Jul 13
Nog even dit. De linker lamp (H4) heeft 3 pootjes. De rechter lamp (onbekende) heeft 2 pootjes.

Groeten,

Hans

delete replymsn-fistyscoot wrote on Jul 13
Hans,
dat lampje met 2 pootjes H7, heeft maar 1 stand en het andere,H4 heeft twee standen, kijk even of die zwarte schakelaar aan de kant van waar ook de claxon staat, niet op het groot licht staat, naar onder is normaal, enz.

groetjes Fisty

delete replymsn-fistyscoot wrote on Jul 13
en als dat klein lampje niet brand, vervang het dan maar, want dan is het stuk

delete replymsn-_henz_the_men wrote on Jul 13
Hallo Fisty,

Beide lampen werken. Allen het lampje met de 2 pootjes werkt alleen als ik het grootlicht opzet. De H4 lamp werkt maar op 1 stand. Als ik het knopje zoals door jouw aangegeven aanzet gaat het lampje met 2 pootjes branden.

Even een vraag, Hoort de H4 lamp zowel groot als dimlicht te zijn? En moet die constant branden?

Bedankt,

Hans

delete replymsn-fistyscoot wrote on Jul 13
hoi,
de kleinste lamp, H 7 met 2 pootjes brand altijd, de andere ,H4, heeft 2 standen en gaat over op groot licht als je de knop omhoog zet, zoniet is er iets mis met de schakeling, misschien heeft men ergens nog een bijkomend licht geplaatst en een verkeerde aansluiting gemaakt, maar dat is maar een idee

Fisty

delete replymsn-fistyscoot wrote on Jul 13
even dit, als je voor de Burgie staat, dan zit het lampje H 7 ,12 V,55 W, (met de 2 pootjes)aan jouw rechterzijde, het kan ook dat een prulleman de zaak verkeerd ineengestoken heeft



delete replymsn-_henz_the_men wrote on Jul 13
Hi Fisty,

Hartelijk dank voor je antwoorden. Zo te zien zitten de lampjes op een goede plek maar zijn de fittingen omgewisseld. Bij mij branden trouwens nog twee lampjes constant. Boven in recht en links branden twee kleine lampjes constant mee. Ik zal eens kijken of ik de fitingen kan omwisselen.

Groeten,

Hans

delete replymsn-_henz_the_men wrote on Jul 13
OK. Ik weet inmiddels wat het is en hoe het te verhelpen.

Men had inderdaad de bedrading verkeerd omgedaan. Heb ik gelijk kunnen meemaken hoe makkelijk het is om de beplating weg te halen.

Lampjes werken weer zoals het hoort.

Groeten,

Hans
Terug naar boven Ga naar beneden
https://suzuki-burgman-nl-be.actieforum.com
 
Verlichting AN650 K4???
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Xenon verlichting
» Verlichting Burgman 400 K6
» Afstellen verlichting AN400
» regelaar kapot AN650 2008
» niveau transmissieolie AN650

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Suzuki Burgman NL BE :: Technisch-
Ga naar: