Suzuki Burgman NL BE
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Suzuki Burgman NL BE

Een forum voor alle liefhebbers van de Suzuki Burgman.
 
Inloggen  RegistrerenRegistreren  IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  GalerijGalerij  ZoekenZoeken  

 

 Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ??

Ga naar beneden 
+15
benikmaar
Filou56
pistier
hejoja
vreugden
@dre
Ernie
le sage
Herbie3022
Ruuuuudy
Lothar
Max T
fistyscoot
Nukedoc
Burgman650Gold2008
19 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ??
Burgman 125
Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ?? Vote_lcap0%Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ?? Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Burgman 200
Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ?? Vote_lcap1%Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ?? Vote_rcap
 1% [ 1 ]
Burgman 400
Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ?? Vote_lcap34%Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ?? Vote_rcap
 34% [ 27 ]
Burgman 650
Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ?? Vote_lcap64%Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ?? Vote_rcap
 64% [ 51 ]
Andere motorscooter
Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ?? Vote_lcap1%Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ?? Vote_rcap
 1% [ 1 ]
Andere motor
Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ?? Vote_lcap0%Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ?? Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 80
 

AuteurBericht
rloedem

rloedem


Aantal berichten : 3
Leeftijd : 65
Woonplaats : Woubrugge
Registration date : 29-11-09

Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ??   Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ?? Emptyzo 29 nov 2009, 22:09

Hallo allemaal.
Zoals velen werken in je vakantie en een krantenwijk om zo op je 16 de (1974) een brommer te kunnen kopen.
Een yamaha uiteraard opgevoerd. 4 jaar later motor gekocht honda 550 sport.
Proef rijbewijs aangevraagd "l-plaatje"en daar mee een tijdje rond gereden. Rijbewijs gehaald in 1979.
Daarna nog een poos op een BMW r90s gereden deze ingeruild voor een auto achteraf niet echt handig.
Maar ja na jaren gaat het toch weer kriebelen een auto geeft je niet het gevoel van wat je ervaart op een motor "VRIJHEID".
Ben weer gaan rijden in mrt 2008 op een scoot-motor en wel een peugeot satelite 250cc.
Rijdt ook wel lekker zo naar de 100 km maar dan houd het wel op langzaam verder naar de 120 om een beetje leuk te rijden moet er wel wat meer pit in zitten.
Ben nu sinds okt 2009 in het bezit van een burgman 650 executive uit 2007 zwart dit rijd prima.
Lekker relaxed en toch nog pittig.
gr,
Ron.
Terug naar boven Ga naar beneden
BurgMark

BurgMark


Aantal berichten : 3
Leeftijd : 59
Woonplaats : Velp
Registration date : 08-02-09

Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ??   Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ?? Emptyma 24 aug 2009, 20:52

Ik rijd motor sinds 1997, begonnen met een Kawasaki GPZ 500 S, die heb ik 8 jaar naar tevredenheid bereden maar voor ritjes naar de stad en inkopen doen was deze te onpraktisch.
Dus toen een Piaggio Hexagon aangeschaft, mijn eerste motorscooter dus, en die een maand geleden ingeruild voor een splinternieuwe Burgman AN400 Z-edition met varioruit en extra 'hout''.
Ben er erg blij mee, rijdt als een droom!
Terug naar boven Ga naar beneden
oudshoorn07




Aantal berichten : 1
Leeftijd : 82
Woonplaats : Voorschoten
Registration date : 07-08-09

Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ??   Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ?? Emptyvr 07 aug 2009, 21:12

Ik heb vanaf 1989 mijn motorrijbewijs, het enige wat ik nog niet had. Het begin was met een Honda 550 4k, daarna een Jawa (nostalgie), toen een Yamaha Virago, daarna de Honda Pan European en nu sinds juni 2008 de Suzuki Burgman 650. Na de Virago had ik al gelijk een automaat moeten nemen want ik heb er nog steeds geen spijt van. Er staan pas 3500 km op de teller. Pas nu zag ik dat er meer bekend is over scooter/motor (club), alleen weinig rijders bij ons in Zuid Holland zag ik, groet Piet (geschreven door Ineke, zijn vrouw)
Terug naar boven Ga naar beneden
gaston

gaston


Aantal berichten : 12
Leeftijd : 81
Woonplaats : Vlissingen (Ned.)
Registration date : 05-12-08

Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ??   Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ?? Emptywo 24 jun 2009, 00:19

Tja, tis interessant zo wat oude merken tegen te komen......... Mijn eerste ervaring was
1958 een Sparta 49cc, daarna de Puch brommer, een Sparta brommer gevolgd door een Kreidler. Toen werd ik 18 jaar en ging rijden op een Jawa Cz. Gevolgd door Vespascooters, van 125 tot 250cc. Tussendoor reed ik in een BMW-Isetta, met de deur aan de voorkant en een stuur dat naar buiten kwam als je de deur opende. De versnelling zat aan de linkerkant en leek op een grote balpen. Daarna wat auto's versleten tot ik een Kawasaki motor kon kopen waar ik vele jaren plezier van heb gehad. TOTDAT een vriend een Yamaha Majesty kocht..... vorig jaar. Ik was ineens in de ban van een motorscooter, ging op zoek en alles vergelijken. De beste keus, voor mij, was de Burgman 400. Dit is voor mij een ultieme scooter. Iedere rit is voor mij puur genieten. Heb hem dit jaar volledig laten nazien en reviseren. Rijd heerlijk !! Durf er nu mee door de Westerscheldetunnel en zal volgend jaar dus van de partij zijn bij de Beneluxrit. Zie ik misschien Ruuuuuudy ook eens...............
Terug naar boven Ga naar beneden
benikmaar

benikmaar


Aantal berichten : 87
Leeftijd : 66
Woonplaats : houthalen-helchteren
Registration date : 27-05-09

Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ??   Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ?? Emptydi 23 jun 2009, 19:40

nee wit met zo'n oranje rode streep Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuuuudy




Aantal berichten : 224
Leeftijd : 75
Woonplaats : Evergem Belgie ( bij GENT)
Registration date : 05-12-08

Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ??   Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ?? Emptydi 23 jun 2009, 18:52

beroepshalve een bmwtje mogen rijden (boxerke van 900cc) javascript:emoticonp('Wink')

Freddy[/quote]


Wacht ne keer.....toch gene witte met blauwe strepen?????? Razz
Greets Ruuuuudy. Rolling Eyes Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
benikmaar

benikmaar


Aantal berichten : 87
Leeftijd : 66
Woonplaats : houthalen-helchteren
Registration date : 27-05-09

Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ??   Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ?? Emptydi 23 jun 2009, 15:47

Ik rij met een burgman 650 (k3) versie zonder meiskens (als sosio wel)(maar geen drie tegelijk) javascript:emoticonp('Razz')

Heb die tweedehands gekocht in mei laatsleden (2009) burgy had al 53000 op de teller en nu al 54000 (dat gaat goed)

eerste indrukken na 30jaar geen snelle tweewieler meer gehad te hebben waw javascript:emoticonp('Rolling Eyes')

mijn tweewieler verleden (fiets met hulpwieltjes was toen een jaar of drie) dan ja een brommerke (piaggio ciao niet sneller dan 42km) toen een scooterke "lambretta 200" met versnellingen aan het stuur
beroepshalve een bmwtje mogen rijden (boxerke van 900cc) javascript:emoticonp('Wink')

Freddy
Terug naar boven Ga naar beneden
le sage

le sage


Aantal berichten : 64
Leeftijd : 62
Woonplaats : maasmechelen(belgë limburg)
Registration date : 17-12-08

Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ?? Empty
BerichtOnderwerp: Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ??   Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ?? Emptydi 27 jan 2009, 19:34

Ik niet !

ik wil niet better doen! alles wat ik wil is proberen op mijne 2 wiellen te blijven ! lol! lol! lol!


le sage
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuuuudy




Aantal berichten : 224
Leeftijd : 75
Woonplaats : Evergem Belgie ( bij GENT)
Registration date : 05-12-08

Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ?? Empty
BerichtOnderwerp: historie   Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ?? Emptydi 27 jan 2009, 19:08

Hallo "Burgers"
Ikke ook veel moto's,
Van m'n 13 rijden met motokes van vrienden.Op 15 zelf begonnen. Rolling Eyes
1963/64/65
Garelli sport 49cc.
Flandria sport 49cc.
nog ne Flandria sport 49cc.
Nieuwe Flandria sport 49cc.
Nieuwe Itom 49cc. 6pk.
Flandria (soort scooter met grote wielen) 49cc.
1966 Vespa model 1958........125cc. of 150cc.
1967 Een Gilette 500 van voor de oorlog
1967 AJS motor 350 cc. bijna nieuw,10 jaar oud,maar slechts 1 jaar gereden. Prachtige zwarte Engelse oermotor kwam uit een echtscheiding.Heb ik een paar maanden nadien verkocht op café tijdens mijn legerdienst voor 1.500 fr.Had geen geld meer voor bier en was trouwens toch te zat om er nog mee te rijden die avond. Rolling Eyes
Mobilette 49cc.
Nog een mobilette 49cc. wegens vorige gestolen
1968 Flandria sport 5 pk. 49 cc.
1968 Nieuwe Flandria sport 5 pk. 49 cc. wegens vorige gestolen (de golden sixties hé)
1971Nieuwe Honda 49 cc. 4T.
Een soort Tsjechise 49 cc. verdeeld door Auto 5 Jaga of zoiets
1976? nieuwe Harly Davidson 125 cc.werdt later Cavita.
Nog ne Mobilette 49cc.
1982 nieuwe Kawa custom 750cc. 2 cilinder
Nieuwe Kawa 50 cc.crosmodel gifgroen
Nieuwe Honda Camino 50 cc.
Nog ne nieuwe Honda Camino voor in Dardennen op de camping
Jaren '90 Bijna nieuwe Honda Shadow 1100 full option,mijn machtigste mooiste comfortabelste en duurste machine,spijtig van da schakelen
2.005 Burgman 400 begin van het genieten
2.007 Burgman 650 het orgasme

Allee,ikke waarschijnlijk nog paar vergete,maar wie doet beter???????????????? cheers
Greets Ruuuuudy. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Filou56

Filou56


Aantal berichten : 4
Leeftijd : 67
Woonplaats : Luik
Registration date : 26-01-09

Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ??   Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ?? Emptyma 26 jan 2009, 23:40

affraid ja ok , scratch 35 jaar moto zijn hier

van 1974 tot 1986

Suzuli 550Gt , Guzzi 850T3 California, Honda 1000 Gl, Honda 550Four, Honda 650 Dominator

van 1999

Bmw R1100Rs, BmW R1100R, Bmw R1100S
Honda X11, Ducati 900 Ssie
BMW R1150 Gs, BMW R1100 BoxerCup, Yamaha Fazer1000
Yamaha 500 Tmax
Suzuki SV1000 N
Suzuki DL650 Vstrom

en nu de BurGsXr 400 lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.filou56.net/
pistier

pistier


Aantal berichten : 1
Leeftijd : 70
Woonplaats : Sint-Truiden
Registration date : 04-12-08

Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ??   Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ?? Emptyzo 25 jan 2009, 16:36

In 2004 ben ik aan mijn midlifecrisis begonnen en dacht ik dat ik een motor moest hebben.
Ik heb me dan een Burgman 650 K3 tweedehands met 16000 km op de teller aangeschaft. Het idee was om te leren rijden op een automatische machine om dan later over te gaan naar een BMW of Pan van Honda. Awel, ze mogen hun zware bakken houden. Ik wil niks anders meer ook al heb ik er nooit op gereden. Mijn Burg heeft alles wat ik verlang: comfort, kracht, rijgemak en bergruimte !
Ik hoop er nog lang plezier van te hebben.
Groetjes, Gust
Terug naar boven Ga naar beneden
hejoja

hejoja


Aantal berichten : 30
Leeftijd : 65
Woonplaats : Deventer
Registration date : 23-01-09

Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ??   Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ?? Emptyvr 23 jan 2009, 21:33

Hallo (oude en nieuwe vriende burgmanrijders.
Leuk om jullie hier weer te ontmoeten ( vroeger msn)
Ik ben Hejoja uit Deventer Nederland en heb de volgend motoren/bromfietsen gereden
waarbij ik moet aantekenen dat vanaf de peugeot ik alle vervoersmiddelen hebt gebruikt
als woon-werk vervoer.

: zündapp ks 50
: kreidler florett
: Suzuki T 500
: suzuki GT 550
: Honda 750 K7 sport
: Peugeot bromscooter sv 50
: Honda bromscooter type??
: Yamaha Neos bromscooter
: Honda Dylan 150
: Suzuki burgman 400 (1999)
: suzuki burgman 650 exe k5
en nu rijd ik een burgman 650 exe K8


Groet Hejoja


Laatst aangepast door hejoja op vr 10 jul 2009, 17:59; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
vreugden




Aantal berichten : 2
Leeftijd : 70
Woonplaats : west brabant
Registration date : 06-12-08

Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ??   Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ?? Emptywo 14 jan 2009, 23:56

In de beginjaren 90 heb ik twee jaar met een Honda Spacy 250 cc gereden. Leuke scooter voor de binenwegen maar niet voor de grote weg. Na 80km/h was de acceleratie er wel uit en de wegligging ook. Daarna weer gaan autorijden en scooter de deur uit gedaan.
Sinds januari 2008 rijd ik een Burgman 400 uit 2000. Gekocht met 12.000 km op de teller en in goede staat. Dit naast een dagelijkse auto en een prachtige oldtimer (Peugeot 404 uit '69)
Inmiddels 8000 km met de Burgman gereden, voornamelijk woon-werkverkeer. bevalt prima. Wel heb ik de bekende startproblemen die nu m.b.v. een druppellader opgelost schijnen te zijn.
Ooit hoop ik een scooter met ABS te kopen, geeft me een veiliger gevoel.
Terug naar boven Ga naar beneden
@dre

@dre


Aantal berichten : 2
Leeftijd : 60
Woonplaats : Haaksbergen NL
Registration date : 04-12-08

Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ?? Empty
BerichtOnderwerp: Mijn historie   Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ?? Emptyvr 02 jan 2009, 14:58

Begonnen als zo vele op brommer van puch naar kreidler naar zundap.
In 1988 mijn motor rijbewijs gehaald.
Toen heel impulsief een Honda XL600 ofroad gekocht, omdat mijn vrienden ook zoiets hadden.
Na vele mislukkingen en val partijen de motor verkocht.
Na een paar jaar zonder motor een kawazaki ZL600 gekocht.
Een pracht apparaat uiterlijk van een chopper innerlijk van een racer.
Maar om lichamelijke problemen besloten om te stoppen met motor rijden.
Met in het achterhoofd toch een mogelijkheid zien in een motorscooter.
Was het toch mijn queen vrouwtje die mij heeft overgehaald nadat ze een burgman 400 had zien staan
op internet.
Ik king heb toen ook direct een proefrit gemaakt en de burg400 gekocht.
Dus ik rij nu sinds october 2007 met veel plezier bounce op mijn burgman 400 uit 1999.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ernie




Aantal berichten : 16
Leeftijd : 104
Woonplaats : Britsum (Nederland)
Registration date : 12-12-08

Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ??   Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ?? Emptyvr 02 jan 2009, 12:46

Begonnen met bromfiets rijden (batavus, hercules, zundapp, Yamaha,suzuki, puch)
wij reden al met 10/11 jaar door de weilanden met een oude batavus Smile Ook nog een tijdje gecrost met een Yamaha YZ 250 dat was geweldig.

Daarna serieus rijden, vanaf 1986 motor;
Yamaha DT 175 MX daarna
Yamaha XV700 daarna
Suzuki VS1400 daarna tot nu toe
Yamaha Wildstar XV1600

Voor woon werk:
Yamaha Neos 50 daarna
Yamaha Aerox 100/125cc daarna
Suzuki Burgman 400

Groeten Ernie
Terug naar boven Ga naar beneden
le sage

le sage


Aantal berichten : 64
Leeftijd : 62
Woonplaats : maasmechelen(belgë limburg)
Registration date : 17-12-08

Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ??   Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ?? Emptyma 29 dec 2008, 12:15

hallo , ik zal dan volgen in deze rubriek
Ben met 15 1/2 j leeftijd begon met "moto" rijden (flandria 49cc) als ik goed kan tellen in 1977 .
daarna ,
1-zwarte honda cb 500 .
2- Rode honda cb 500 s.
3- Grijze/wit suzuki volusia vl 800.
4- Grijze honda deauville 650.
5- Rode honda deauville 650.

ik heb nu de burgman 400 in mijn garage staan en zodra 2009 daar is ,laat ik ze inschrijven.
Ik heb altijd moto gereden maar heb 'als ik naar de dealers ging kijken ' altijd de burgman een mooie scooter gevonden.
tip top afgewerkt ,weinig poets werk "op eerste zicht" ,veel bagageruimte en vooral niet meer schakkelen"dus volop genieten van de omgeving zonder te hoeven na te denken voor de rest".

waarom de 400 en niet de 650? hè!hè!hè!, de centen natuurlijk, anderen prioriteiten,maar dat is en andere verhaal.
later mischien ! zeker en vast ..... als de overschakkeling tussen moto en scooter wordt wat ik hoop te worden is. ... Fun!.

natuurlijk ben ik bang dat de 1 cylinder van de 400 ga mij teleurstellen,maar we zullen zien ,heb altijd met bicilinder gereden .
mooie sound , wat bmw achtig en veel levendiger dan een 4 cilinder .
een 4 cilinder is meer "veloursachtig ".

de toekomst zal het zeggen, ik zal zeker mijn ervaring mededelen.
Dus behoor ik nu in de wereld van de scooteristen. cheers

mvg ,le sage Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Herbie3022

Herbie3022


Aantal berichten : 1
Leeftijd : 66
Woonplaats : Limburg - Belgie
Registration date : 05-12-08

Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ??   Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ?? Emptyvr 12 dec 2008, 12:34

Hallo allemaal,

ik ben - zonder ooit met een motor of scooter gereden te hebben - twee jaar geleden gestart met een tweedehands Burgman 400. En dat viel reuze mee. Alleen bij hogere snelheden en op de autosnelweg voelde het allemaal wat onzeker aan. Daarom ben ik al vrij vlug (na 7 maanden) op zoek gegaan naar een 650. Ik vond er een die nog geen jaar oud was, in goede staat en voor een zacht prijsje. Dus niet geaarzeld. Ondertussen heb ik daar al 10.000 km. mee gereden en ik ben er heel tevreden over.

Groetjes en nog veel (veilig) rijplezier.

Herbie
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuuuudy




Aantal berichten : 224
Leeftijd : 75
Woonplaats : Evergem Belgie ( bij GENT)
Registration date : 05-12-08

Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ?? Empty
BerichtOnderwerp: bougies   Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ?? Emptyvr 12 dec 2008, 11:09

fistyscoot schreef:
ik zal nog iets vertellen, dan komt dat onderwerp van boven, lol!

heb gisteren de bougies vervangen van de 650, en steeds als ik dit doe , reeds 3 de x,(om de 12.000 km) vraag ik mij af waarom die jappen die spullen zo ver weg steken, je moet de radiator en nog het een en 't ander losdoen om er aan te kunnen

No No No

groetjes Fisty santa rendeer

Hé Fist?
En zoals ik eerder zei.....best na enkele honderden km. nog eens alles losmaken om na te spannen.Ze durven nl. loskomen. Evil or Very Mad
Greets Ruuuuuuuuuudy. cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
fistyscoot

fistyscoot


Aantal berichten : 88
Leeftijd : 68
Woonplaats : Limburg
Registration date : 04-12-08

Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ??   Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ?? Emptyvr 12 dec 2008, 03:58

ik zal nog iets vertellen, dan komt dat onderwerp van boven, lol!

heb gisteren de bougies vervangen van de 650, en steeds als ik dit doe , reeds 3 de x,(om de 12.000 km) vraag ik mij af waarom die jappen die spullen zo ver weg steken, je moet de radiator en nog het een en 't ander losdoen om er aan te kunnen

No No No

groetjes Fisty santa rendeer
Terug naar boven Ga naar beneden
Lothar

Lothar


Aantal berichten : 3
Leeftijd : 70
Woonplaats : D-Eschweiler/Aachen
Registration date : 10-12-08

Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ??   Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ?? Emptywo 10 dec 2008, 21:50

Hij NL-BE - Rijders

gestartet 1998 met Burgman AN 250, sinds 2003 AN650/K3, 2006 ombouw als zijspan met EURO I, 1,5 zits bank

Laughing Laughing Laughing


groetjes

Lothar


Laatst aangepast door Lothar op ma 15 dec 2008, 21:48; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Max T




Aantal berichten : 99
Leeftijd : 66
Woonplaats : Oelegem,Belgie
Registration date : 07-12-08

Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ??   Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ?? Emptywo 10 dec 2008, 21:44

clown


Laatst aangepast door Max T op wo 17 maa 2010, 15:41; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
fistyscoot

fistyscoot


Aantal berichten : 88
Leeftijd : 68
Woonplaats : Limburg
Registration date : 04-12-08

Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ??   Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ?? Emptywo 10 dec 2008, 20:40

ik zal maar even wachten om iets uit mijn mouw te schudden , den Hans blijft maar knippen en plakken ,zie ik Sleep lol!

Fisty
Terug naar boven Ga naar beneden
fistyscoot

fistyscoot


Aantal berichten : 88
Leeftijd : 68
Woonplaats : Limburg
Registration date : 04-12-08

Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ??   Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ?? Emptywo 10 dec 2008, 20:37

handig om dit onderwerp even naar voor te halen, is dat ik nu zeg dat wij op 2 jaar 650 : 34000 km hebben gereden, als je onze hobby kent: niets doen en graag naar werk kijken, snap je dat we zoveel km kunnen maken zonder werken lol!

Fisty farao santa rendeer
Terug naar boven Ga naar beneden
fistyscoot

fistyscoot


Aantal berichten : 88
Leeftijd : 68
Woonplaats : Limburg
Registration date : 04-12-08

Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ??   Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ?? Emptywo 10 dec 2008, 19:47

gestart met 2de hands 400 bwj 1999, geraak je ook overal mee, maar als je dan eens de autostrade moet nemen met duo weliswaar, maar alleen ook, heeft hij wat weg van een bootje als je boven de 100 en meer/h zit, verbruik valt reuze mee, rond de 4 liter/100km(1/25 voor de noorderburen), nadeel als je bergaf rijdt ,remt niet af op motor, voordeel is wel de hanteerbaarheid ten opzichte van de 650,

sinds 2006 de overstap naar 650, goede wegligging, véél bagageruimte, plezier om bergaf te rijden: remt op motor en zeker met de powerknop ingeschakeld, powerknop is ook handig om vb. ronde punten en andere afslagen te nemen

verbruik is wel iets meer; 5,5/100km met duo, alleen rond de 5 l/100km
is wel verstandig om zo te parkeren dat je onmiddellijk vooruit kan vertrekken, is niet te doen om de dikke (alleen) achteruit te duwen bergop

doe het onderhoud zoveel mogelijk zelf, je bent wel steeds een tijdje zoet om eerst de Tupperwaere (bekleding) af te doen alvorens je aan de motor kunt

zo dat is het ongeveer

groetjes Fisty santa
Terug naar boven Ga naar beneden
Nukedoc

Nukedoc


Aantal berichten : 4
Leeftijd : 52
Woonplaats : Kapellen, B
Registration date : 04-12-08

Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ??   Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ?? Emptywo 10 dec 2008, 11:10

2003-2004 (12.000km): Burgman 125 (was te licht maar enige wat ik met rijbewijs B kon rijden)
2005 rijexamen: 2004-2007 (23.000km): Vstrom 650 (maar was niet echt m'n ding : hoog zwaartepunt)
11 september 2007 (zo'n datum onthou je... Wink )-nu (+16.000km): Burgman 650 Exec: liefde op eerste gezicht.....
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ??   Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ?? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ??
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Aanschaf topkoffer Burgman 400 type 2000
» helm en motorkleding voor motorscooter
» tikkende motor
» Communiseren op de motor
» motor mover

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Suzuki Burgman NL BE :: Algemeen-
Ga naar: