Suzuki Burgman NL BE
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Suzuki Burgman NL BE

Een forum voor alle liefhebbers van de Suzuki Burgman.
 
Inloggen  RegistrerenRegistreren  IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  GalerijGalerij  ZoekenZoeken  

 

 Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ??

Ga naar beneden 
+15
benikmaar
Filou56
pistier
hejoja
vreugden
@dre
Ernie
le sage
Herbie3022
Ruuuuudy
Lothar
Max T
fistyscoot
Nukedoc
Burgman650Gold2008
19 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ??
Burgman 125
Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ?? - Pagina 2 Vote_lcap0%Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ?? - Pagina 2 Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Burgman 200
Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ?? - Pagina 2 Vote_lcap1%Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ?? - Pagina 2 Vote_rcap
 1% [ 1 ]
Burgman 400
Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ?? - Pagina 2 Vote_lcap34%Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ?? - Pagina 2 Vote_rcap
 34% [ 27 ]
Burgman 650
Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ?? - Pagina 2 Vote_lcap64%Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ?? - Pagina 2 Vote_rcap
 64% [ 51 ]
Andere motorscooter
Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ?? - Pagina 2 Vote_lcap1%Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ?? - Pagina 2 Vote_rcap
 1% [ 1 ]
Andere motor
Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ?? - Pagina 2 Vote_lcap0%Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ?? - Pagina 2 Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 80
 

AuteurBericht
Burgman650Gold2008
Admin
Burgman650Gold2008


Aantal berichten : 464
Leeftijd : 61
Woonplaats : Amsterdam
Registration date : 02-12-08

Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ?? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ??   Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ?? - Pagina 2 Emptywo 10 dec 2008, 06:25

Zo met z'n allen op een forum is het misschien wel leuk om eens te kijken wie met wat rijdt en waarom.
Vul aub de enquete in en laat eventueel hier een berichtje achter met het waarom, wanneer aangeschaft / bouwjaar, hoe lang al rijdt je op een motorscooter, etc. Laat ons allen meegenieten. Ik zal de aftrap geven:

Ik rijd al motor sinds 1991, heb heel even een Yamaha XJ 600 gehad, maar ik was eigenlijk niet gecharmeerd van het geluid en de manier van rijden van een 4-cylinder. In die tijd reden de rijschoolhouders al met de Honda Pacific Coast 800, de 'Tupperware bak'. Ik was daar helemaal weg van, en heb ik 1992 dan ook een nieuwe gekocht en daar een paar jaar mee gereden. Een heerlijke motor, maar toen al wilde ik liever volledig automaat rijden (deden we met de auto ook al een aantal jaren, dus waarom niet met een motor?!).
Ondertussen 2 kinderen gekregen en een auto was praktischer dan een motor, maar het bleef toch al die jaren kriebelen.
De afgelopen 3 jaar steeds wel een proefritje gemaakt met diverse motoren bij dealers, en vorig jaar de draad weer opgepakt met een zwarte PC 800 uit 1996. Gaaf joh, als een maatpak trek je 'm aan en het gevoel was gelijk weer terug.
Ondertussen had Suzuki de nieuwe 400 vorig jaar uitgebracht en ik was er toch wel erg weg van. Ik kon jammer genoeg geen proefrit maken en heb toch de 400 in September nieuw laten afleveren in Vianen. Een geweldige motor, wat een design en gebruiksvriendelijkheid, maar.......mijn hart bleef toch bij de 2-cylinder liggen. Dit jaar bracht Suzuki gelukkig de Gold-versie van de 650 op de markt, en was de stap niet meer zo groot om over te gaan naar een 650 ( € 8900,= ipv € 10.990 / 11.490 )..........knoop doorgehakt en afgelopen februari werd ik de trotse eigenaar van Goldie.
Ze heeft ondertussen ´al´ 3100 km achter de kiezen en dat worden er vanzelf meer.

Succes. Hans. lol!


Laatst aangepast door Burgman650Gold2008 op wo 17 dec 2008, 02:29; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://suzuki-burgman-nl-be.actieforum.com
 
Met welk type Burgman rijdt jij / of andere motorscooter / motor ??
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Aanschaf topkoffer Burgman 400 type 2000
» helm en motorkleding voor motorscooter
» tikkende motor
» Communiseren op de motor
» motor mover

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Suzuki Burgman NL BE :: Algemeen-
Ga naar: